Montering af nyt 2-Din anlæg

Bilstereo, navigation, håndfri osv.
Besvar
sparegrisen
Indlæg: 5
Tilmeldt: tirs 16. maj 2017 12:59
Geografisk sted: Guldborgsund

Montering af nyt 2-Din anlæg

Indlæg af sparegrisen »

Hej til alle jer der ejer den dejlige bil VW Lupo 3L. Jeg har lige fået monteret et 2-Din anlæg Kenwood DPX 7000 DAB,
og var ved at gå ud af mit gode skin da anlægget hele tiden nulstillede de fleste funktioner incl. Dab stationerne :o
men problemet kunne let løses.
Løsningen: Et besøg hos auto-elektrikkeren elektro-diesel i Nykøbing på Falster: Byttede om på 2 ledninger i isostikket
10 min. arbejde, alt fungerer som det skal og anlægget tænder og slukker stadig når man sætter nøglen i og tager den ud :D
Vil ikke fortælle om prisen, men kan sige at den var meget fair :D
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Montering af nyt 2-Din anlæg

Indlæg af sussi »

Det kunne have været klaret med et "omformer stik" fra T hansen, eller endnu billigere fra Biltema, hvis man ellers ved, hvad man skal bruge, og ekspedienter er bare lidt flink, hvilket desværre ikke altid er tilfældet :-(
Grunden er at der er byttet om på Tændingsplus og konstant plus, på de originalmonterede Blaupunkt radioer (i forhold til ISO normen).
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
sparegrisen
Indlæg: 5
Tilmeldt: tirs 16. maj 2017 12:59
Geografisk sted: Guldborgsund

Re: Montering af nyt 2-Din anlæg

Indlæg af sparegrisen »

sussi skrev:Det kunne have været klaret med et "omformer stik" fra T hansen, eller endnu billigere fra Biltema, hvis man ellers ved, hvad man skal bruge, og ekspedienter er bare lidt flink, hvilket desværre ikke altid er tilfældet :-(
Grunden er at der er byttet om på Tændingsplus og konstant plus, på de originalmonterede Blaupunkt radioer (i forhold til ISO normen).
Du har ret Sussi, men jeg vil lige fortælle til andre der læser dette indlæg at jeg ikke ved hvor meget sådan et stik ville fylde i monteringshullet, for der i forvejen meget meget knebent med plads når jeg skubber anlægget ind, kunne næsten ikke få det til at låse sig fast!!!
Men ellers et særdeles godt råd Sussi!!!
Qaxius
Indlæg: 1550
Tilmeldt: man 19. aug 2013 14:49
Geografisk sted: 4600 Køge

Re: Montering af nyt 2-Din anlæg

Indlæg af Qaxius »

Du skal fjerne "handskerummet", når du skal skubbe et 2DIN anlæg ind på plads.
Så har du fingrene derinde, til at placere kablerne rigtigt.
SOLGT - 2002 Lupo 1.2TDI 368.000km Sort / ICBM-4.800 / Focal PS165 ved bagsæderne / Døre lyddæmpet / Intet ekstra udstyr.
2009 Seat Ibiza 1,4 TDI eco Reference 190.000km Koksmetal / AP900 fartpilot / Focal PS165 foran, Audio System F2.300 lyddæmpning og 12" GTX DB Warrior
Toledovs
Indlæg: 4
Tilmeldt: tirs 3. apr 2018 15:35
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Viby J

Re: Montering af nyt 2-Din anlæg

Indlæg af Toledovs »

Hvordan får man det lille rum af under 1 din radioen?
Besvar