Mørke blinklys glas foran

Spoilere, skørter, interiør, lygter mv.
Besvar
Gromit
Indlæg: 17
Tilmeldt: lør 28. jul 2012 21:41
Geografisk sted: tinglev

Mørke blinklys glas foran

Indlæg af Gromit »

Hej

Hver morgen på vej til arbejde møder jeg en sort 3L med sorte lygte glas i de foreste blinklys (hovedvej 11 mellem ribe og esbjerg). Det ser fedt ud og jeg vil naturligvis gerne have sådan et sæt glas til min egen øse. Ved nogen hvor man kan købe dem eller er de hjemmelavede (og dermed sikkert ulovlige)?
/Gromit
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Mørke blinklys glas foran

Indlæg af KMDTHY »

Hjemmelavet med film eller toning spray fra Thassan.... ulovligt ? Yep :D
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Mørke blinklys glas foran

Indlæg af sussi »

Og det koster KUN 1.500kr. at blive "taget", :x med mindre det er en flink panser :P
M.v.h. Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Gromit
Indlæg: 17
Tilmeldt: lør 28. jul 2012 21:41
Geografisk sted: tinglev

Re: Mørke blinklys glas foran

Indlæg af Gromit »

Øv, men tak for svaret.. 1500,- er sku nok ikke værd at betale for at pynte lupo'en
Grande
Indlæg: 31
Tilmeldt: ons 14. jul 2010 21:16
Geografisk sted: Brørup

Re: Mørke blinklys glas foran

Indlæg af Grande »

Mine forblink har vel været tonet i ca 5 år og jeg er ikke blevet stoppet en eneste gang endnu :)
Min Lupo 3L: GTi forlygter, Hella diode baglygter, Sænket med gevind (nok), Sandfarvet læderkabine med dobbelte sorte syninger, 8x16" Schmidt TH fælge med 165/45 dæk. Bagkofanger med centerudgang til udst., Oval udstødning i midten.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Mørke blinklys glas foran

Indlæg af sussi »

Grande skrev:Mine forblink har vel været tonet i ca 5 år og jeg er ikke blevet stoppet en eneste gang endnu :)
Nogle ryger i "fælden" (f.eks. §77) indenfor kort tid, andre gør det aldrig, der er også nogle der vinder mange millioner i lotteri :roll:
Et § 77-eftersyn er et kontroleftersyn af køretøjer udført af politiet uden en konkret mistanke om at et strafbart forhold
M.v.h. Sussi
Besvar