Hvilken pære?

Spoilere, skørter, interiør, lygter mv.
Besvar
Mads Peitersen
Indlæg: 4
Tilmeldt: søn 30. jun 2013 16:22

Hvilken pære?

Indlæg af Mads Peitersen »

Hej,

Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at skrive, ellers flytter jeg gerne mit indlæg.

Efter at have fået monteret "Osram Night Braker Plus" i forlygterne, vil jeg gerne skifte mine positionslys til kold hvid LED

Jeg har så fundet frem til, at jeg skal bruge T10 (w5w), men hvilken af følgende skal jeg vælge? Se link:
http://www.shinetech.dk/21-t10-w5w

Det er en Audi A3.

På forhånd tak!
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Hvilken pære?

Indlæg af Thore J »

Du har helt ret, det er nok det forkerte sted.. Der er ikke megen viden om Audi A3 herinde.. Du har nok mere held på vagcars.dk
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
GTI-R
Indlæg: 9
Tilmeldt: lør 29. jun 2013 23:58
Geografisk sted: Vestsjælland

Re: Hvilken pære?

Indlæg af GTI-R »

Sikkert ikke meget viden om A3 nej, men uanset hva, så er en pære en pære;) De er alle med T10 sokkel så vælg bare en af dem.
Hvis jeg ikke husker helt galt, så skal de sidde på en bestemt måde når det er LED. Altså hvis den ikke lyser, så drej den en halv omgang:)
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Hvilken pære?

Indlæg af ph. »

Besvar