Chip og Fartpilot hvem skal man have til det?

Motortuning, undervogne, opgradere bremser mv.
Besvar
Jrjdrummer86
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons 1. aug 2018 10:55
Geografisk region: København
Geografisk sted: Østerbro

Chip og Fartpilot hvem skal man have til det?

Indlæg af Jrjdrummer86 »

Hej Alle.

Jeg vil gerne have chip og fartpilot i min lupo, men hvem skal man have til det? Jeg har selv anskaffet mig t4 armen.
Har hørt at Landberg skulle være god og kan åbne ecu med det samme uden problemer og klare både chip og fart pilot, men hvad er jeres erfaringer.

Mvh Jacob
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Chip og Fartpilot hvem skal man have til det?

Indlæg af sussi »

Har været oppe et utal af gange
app.php/googlesearch?cx=011559452940050 ... itesearch=
Du kan søge mere specifikt ø.th under Googlesearch
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Segadora
Indlæg: 93
Tilmeldt: fre 30. jun 2017 21:39
Geografisk sted: Køge

Re: Chip og Fartpilot hvem skal man have til det?

Indlæg af Segadora »

Du kan selv klare det med et mops kabel til under 100kr, såfremt at du har en nyere model
pumba
Indlæg: 64
Tilmeldt: fre 14. jul 2017 23:13
Geografisk region: Vestsjælland
Geografisk sted: Holbæk,knabstrup

Re: Chip og Fartpilot hvem skal man have til det?

Indlæg af pumba »

Segadora skrev: tors 27. sep 2018 22:29 Du kan selv klare det med et mops kabel til under 100kr, såfremt at du har en nyere model
Segadora
er det noget du kan vis det er har nemlig 2 audi a2 der skal fixes (mig og min fars)og så kan man måske se dig over skulderen imens du fixer gra filen??
alt er monteret
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Chip og Fartpilot hvem skal man have til det?

Indlæg af 383CI »

Segadora skrev: tors 27. sep 2018 22:29 Du kan selv klare det med et mops kabel til under 100kr, såfremt at du har en nyere model

Det er helt det samme som at grundjustere, Hvis det går godt og efter planen er det nemt, ellers risikerer "man" bilen står HELT stille.
I min optik er det nemt, ja, hvis "man" har begreb om det og hvad der sker, ellers kan det meget nemt gå i lort.
Alene det at det ikke er til at snakke med alle biler gennem OBD stikket, alt efter, evt. radio kan jo give en helt grøn problemet.

Ja "man" kan kæbe maps på nettet, men passer de til styringen og bilen?
Ellers skal det jo udlæses fra den først, så der er nogle fald grupper.

Landberg lavede min Lupo1 Den gik skide godt. Nummer 2 gik af lort. Nu køre den super godt med den fil jeg kalder HJB, der er andre der er hårdere tunet ja, men jeg mener at hvis jeg vil køre stærkt og hårdt skal jeg ikke vælge en Lupo, men noget jern der er beregnet til det.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
alexey6260
Indlæg: 233
Tilmeldt: man 19. aug 2013 08:30
Geografisk sted: Virksund

Re: Chip og Fartpilot hvem skal man have til det?

Indlæg af alexey6260 »

Jeg er glad når folk prøve det selv,til sidst jeg tjener flere penge.
2002 A2 chameleon(grøn-brun).bakkamera,fartpilot,fjernbetjent c.lås.
2002 A2 sølv met. Parkpilot URF7 fra Bosch,fartpilot,fjernbetjent c.lås.
MPPS,CAN-Commander,KKL Vag Com 409.1,ELM327,Lexia/PP200.
Brugeravatar
nps1994
Indlæg: 35
Tilmeldt: tirs 10. maj 2016 22:01
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Odense

Re: Chip og Fartpilot hvem skal man have til det?

Indlæg af nps1994 »

Jeg kan klare optimering og kodning af fartpilot for 1500. Alle filer er skrevet 100% fra bunden af og tingen % tuning bullsh.. Skriv gerne hvis det er.
Antracit blå perlemor Lupo 3L 2003
Chippet, FK gevindundervogn.

Original GTI Xenon lygter, und so weiter… De fleste kender nok vognen.
I vinterhi lige pt.

Softwareoptimering af ECU + TCU. Indkøring på eget Dynomet rullefelt. Kodning og justering af startspærre, nøgler og speedometer. Speciale i dieselteknik.
www.proboost.dk
Besvar