Oliefyr til lavere pris?

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Jelo
Indlæg: 21
Tilmeldt: søn 3. apr 2011 09:04
Geografisk sted: Ry

Oliefyr til lavere pris?

Indlæg af Jelo »

Goddag alle
Prisen for et nyt oliefyr med fjernbetjening ser ud til at være tæt på, hvad jeg gav for (igen) at køre Lupo :-( Er der nogen, som har tip til, hvordan jeg kan finde det lidt billigere? Desværre kan jeg ikke selv sætte det i.
På forhånd tak
HamSjelv
Indlæg: 1840
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: Oliefyr til lavere pris?

Indlæg af HamSjelv »

DBA, GulOgGratis, Wish, Ebay, Ali, ....

Hvis det kun er kabineopvarmning går en kinesisk kopi af et 2kW Eberspächer luft/luft oliefyr for €90+ på tyske Ebay.
Jelo
Indlæg: 21
Tilmeldt: søn 3. apr 2011 09:04
Geografisk sted: Ry

Re: Oliefyr til lavere pris?

Indlæg af Jelo »

HamSjelv skrev: ons 4. jan 2023 17:37 DBA, GulOgGratis, Wish, Ebay, Ali, ....

Hvis det kun er kabineopvarmning går en kinesisk kopi af et 2kW Eberspächer luft/luft oliefyr for €90+ på tyske Ebay.
OK, ja det er jo billigt, men så skal det monteres, og tør jeg ikke begynde på. Desuden er luft/luft uden fjernbetjening ikke det, jeg ønsker mig mest. Jeg tænkte mere på, om nogen evt. ligger inde med et brugt af den rigtige type eller kan skaffe et og vil montere det billigere ;-)

Tak for info
HamSjelv
Indlæg: 1840
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: Oliefyr til lavere pris?

Indlæg af HamSjelv »

For afklaringens skyld:

Kina-fyret leveres med fjernbetjening. Traditionel gammeldags håndsender med ca. samme rækkevidde som fjernbetjeningen til centrallåsen.
Jelo
Indlæg: 21
Tilmeldt: søn 3. apr 2011 09:04
Geografisk sted: Ry

Re: Oliefyr til lavere pris?

Indlæg af Jelo »

HamSjelv skrev: tors 5. jan 2023 16:08 For afklaringens skyld:

Kina-fyret leveres med fjernbetjening. Traditionel gammeldags håndsender med ca. samme rækkevidde som fjernbetjeningen til centrallåsen.
OK. Tak for info.
Besvar