A2 kan starte men ikke køre

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
MortenPW
Indlæg: 34
Tilmeldt: tors 24. nov 2016 17:47
Geografisk region: Vestsjælland
Geografisk sted: 4500 Nykøbing Sj

A2 kan starte men ikke køre

Indlæg af MortenPW »

Nogen fra vestsjælland der er ekspert i Lupo 3L / A2 og kan komme forbi her på Tuse Næs ved Holbæk..?

Min A2 har holdt stille siden 26. April hvor den blev hentet med autohjælp og kørt her til Tuse Næs.
Den har holdt med plader på fordi jeg har haft travlt med alle mule andre projekter og glemt den. Nu koster den ikke det vilde at have holdende, men det er nu alligevel ærgerligt at jeg ikke har fået kigget på den ;)

Symptomerne var (så vidt jeg husker) at den bakkede underligt og da jeg skulle køre fremad ville den ikke tage gas og kørte kun med få km i timen.

Herhjemme kunne jeg se på skiftegaflen, eller hvad det hedder, at der ikke skete noget når jeg skiftede gear.
Den starter fint, men man kan ikke skifte gear og i øvrigt har den i den tid jeg har haft den kun kunne starte i neutral og virket til at den trængte til en grundjustering.

Jeg vil gerne betale lidt for ulejligheden ellers har jeg to lifte du kan få lov til at låne som tak for hjælpen. 1 1-søjlet stenhøj der står udenfor eller en sakselift den står indenfor.

Bare jeg slipper for at skulle bruge alt for lang tid på at fejlsøge er jeg glad ;)
Besvar