Ekstra nøgle

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
pihl
Indlæg: 27
Tilmeldt: ons 13. aug 2014 16:18
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Skjern

Ekstra nøgle

Indlæg af pihl »

Hej

Jeg har kun fået en nøgle med da jeg købte min Lupo. Og nu er den heldigvis lige blevet fundet efter at have været væk i flere dage, så jeg tænkte
Kan man få lavet en ekstra?
Hvad kræver det ud over nøglen? Kode eller lign. Den skal vel kodes til startspæren.
Hvad koster det?
Hvem kan gøre det?

Mvh Claus
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Ekstra nøgle

Indlæg af sussi »

En hurtig søgning på Google Searh øverst til højre på denne side (2,790 resultater på nøgle i lupo3lklub.dk)
app.php/googlesearch?cx=011559452940050 ... itesearch=
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
Skipper
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons 17. feb 2016 19:58
Geografisk sted: Vest for Holstebro

Re: Ekstra nøgle

Indlæg af Skipper »

2 muligheder IMO.

1. få lavet en billig nøgle uden chip, og få stratspærren slået fra. Der er vel næppe nogen der render med en lupo , så der var der lige en fejlkilde luset ud........ Det kan du vel få gjort for en ca. 300 kr.- vil jeg tro.

2. få lavet en dyrere nøgle med chip, som så skal kodes til bilen. Evt. en ny fra vw. Jeg ved ikke hvad det render i, men med mindre du finder en entusiast der gerne vil vise frem på lave nøgle evnerne, så tror jeg du bliver alt fra lettere overrasket, til alvorligt bange, når du får regningen.
VCDS på 40" skærm er som nutella på franskbrøb - livsnødvendigt for enhver 3L ejer!

En rigtig C5'er kommer fra USA!
Henrik L
Indlæg: 58
Tilmeldt: søn 9. aug 2015 11:32
Geografisk sted: Brøndby Strand

Re: Ekstra nøgle

Indlæg af Henrik L »

Hvis man går med mulighed 1. kan man få skåret bladet i Kina. Man sender et billede af nøglebladet (Begge sider)og de tilsender så nøglen. Samtidigt kan man jo få en klapnøgle bestilt. Hvis man er så heldig at have to nøgler til sin bil, kan man tage reponderen(hedder den det?) fra den gamle nøgle og indsætte i den nye skal. Så mangler man bare at få noget fjernbetjenings hardware (Hvis man ønsker denne opgrade). Dette er dog relativt teoretisk indtil videre fra min side. Jeg har ventet snart et par måneder på min. Og man kan kun bestille en af gangen for at være under petitessegrænsen for told og moms. Når/Hvis den dukker op, skal jeg nok dele mine erfaringer.
Lupo 3l Softblue 2001
Lupo 3l Rød 2002 - UDLÅNT
Audi A2 Sølv 2003
pihl
Indlæg: 27
Tilmeldt: ons 13. aug 2014 16:18
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Skjern

Re: Ekstra nøgle

Indlæg af pihl »

Tak for jeres svar, kan jeg selv slå startspæreren fra? Ligger der en guide til det her inde, eller navn på en person der kan gøre det i nærheden af mig
Skjern.
Mvh Claus
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Ekstra nøgle

Indlæg af sussi »

Hvis man er lidt fingernem kan man pille chippen ud af nøglen og montere den permanent i nærheden af "nøglehullet", så kan man starte bilen med en hvilken som helst nøgle der passer. jeg har aldrig prøvet selv, men det kan lade sig gøre :-)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
Skipper
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons 17. feb 2016 19:58
Geografisk sted: Vest for Holstebro

Re: Ekstra nøgle

Indlæg af Skipper »

Jeg er ikke så langt væk fra dig, så jeg kan godt hjælpe dig med det :-) 30242043
VCDS på 40" skærm er som nutella på franskbrøb - livsnødvendigt for enhver 3L ejer!

En rigtig C5'er kommer fra USA!
Besvar