Automat Gearkasse problemer ved gearskift

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Nikolas
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs 16. jun 2020 14:41
Geografisk region: Nordsjælland
Geografisk sted: Fredensborg

Automat Gearkasse problemer ved gearskift

Indlæg af Nikolas »

Hej Min lupo har et stort problem, den hopper ud af gear når jeg kører og for at den fungere igen skal jeg slukke og tænde bilen da der ikke sker noget når jeg trykker på speederen men motoren er stadig tændt
ville sætte utrolig meget pris på hvis der nogen som kan hjælpe med problemet da jeg er ret uerfaren og kun har haft bilen i 3 måneder den har kørt ca 109.000
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Automat Gearkasse problemer ved gearskift

Indlæg af sussi »

En Lupo har IKKE autometgearkasse :-(
Hydraulikolie som det første
Læs læs læs her
viewtopic.php?f=10&t=20
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: Automat Gearkasse problemer ved gearskift

Indlæg af doktorfrank »

Når du har tilbragt nogle timer med baggrundsmateriale her i vores (snart hemmelige) forum, er du dels sikkert meget klogere og dels dobbelt så spørgelysten. Og hvis vi skal undgå, at velærværdige medlemmer får anledning til at beklage, at de ikke gider gentage sig selv i uendelighed, kan du med fordel give mig et kald på 40-elleve-24- femogfyrre - så finder vi nok hurtigt ud af, hvad der er galt.
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Besvar