Grundjusterings problem

Alt vedrørende teknikken på 3L
Brugeravatar
Bandit
Indlæg: 774
Tilmeldt: man 12. jul 2010 06:02
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Fjelstervang, Vestjylland

Re: Grundjusterings problem

Indlæg af Bandit »

OT, men hvad er det for en lift du har? Den ser da ganske smart ud
Ulven kommer, ulven kommer
Brabus
Indlæg: 158
Tilmeldt: søn 8. feb 2015 01:05
Geografisk sted: Ringsted

Re: Grundjusterings problem

Indlæg af Brabus »

Bandit skrev:OT, men hvad er det for en lift du har? Den ser da ganske smart ud
Den er nemlig rigtig smart. Det er en klargørings lift som muliggør man kan have den i indkørslen og er flytbar. Ellers er det ikke mange lifte der kan klare sig ude i alt lags vejr hele året rundt.
Det er en deluxe saxelift min er bare fra da de lavede dem blå. I dag er de røde.
Og jeg har afmonteret udstødningen I en Mercedes E klasse i sin fulde længde på den lift. Så det at den står med kryds under bilen er ikke nogen hindring for sådanne opgaver. Der følger nemlig fødder med til armene der kan hæve den ret højt over krydset. Det er ellers det mange tror er en ulæmpe med denne type men det har de tænkt på.
Og krydset har offset fra midten så skulle du have en langsliggende motor med gearkasse i midten af bilen der skal nes kan dette også alde sig gøre. Man vender bare bilen i den retning der giver bedst plads i forhold til stedet man skala til. BilledeBillede

https://www.nimalift.dk/deluxe-saxlift- ... gL1J_D_BwE


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk


Lupo 3L koksgrå 2005 I elruder I webasto m. Fj.b. I fartpilot m. Indbygget ECO funktion I ekstra lys i bagerum/kabine m. Sluk funktion I Kopholdere I digital visning af kølevandsføler temperatur samt ((P)) funktion I udetemperatur visning I
Besvar