kan ikke få lov at justere creep point

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
ningo
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre 2. feb 2018 12:31
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: herning

kan ikke få lov at justere creep point

Indlæg af ningo »

Har udført grundindstilling og justeret koblings kabel og gangsteller . eftergrund indstilling køre bilen også rigtig godt , men kan ikke få lov at gå vider fra 014 grundindstilling til 025 creep point justering , felter bliver bare rød og skriver not availble bil køre som sagt fint og kobler fint til og holder sig pænt på en bakke. men kan ikke starte i stop ,kun i N .
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: kan ikke få lov at justere creep point

Indlæg af doktorfrank »

Jeg er altid nødt til af afbryde både tændingsnøgle og vcds kontakt med styreenheden. Når jeg tænder og tilslutter, kan jeg vælge 025.
Jeg har set et enkelt eksempel, hvor felt 3 konsekvent viste 0. Men det var forårsaget af en mekanisk fejl.
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: kan ikke få lov at justere creep point

Indlæg af Vyffe »

Du behøver ikke bruge VCDS for at lave din krybepunktsjustering.

Ud på p-pladsen, træk håndbremsen. Gør som i guiden, men undlad VCDS. Det virker også.
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
VAGtech.dk
Indlæg: 1430
Tilmeldt: man 20. sep 2010 19:51
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: kan ikke få lov at justere creep point

Indlæg af VAGtech.dk »

Der er fejl i Gcu, hvis du ikke kan komme ind i justering af blok 25..
Det plejer ikke at være et problem at kære med, men jeg, har nogle gange skiftet GCU og løst problemet..

Om det kan betale sig det ved jeg ikke, men nogen går mere op i at det virker 100% end andre..

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

VAGtech.dk

*Værksted med speciale i Lupo 3L med beliggenhed på Fyn.
*Salg af Reservedele, GSM Moduler & Andet godt
info@vagtech.dk
Tlf: 29706040
http://www.vagtech.dk
Middelfartvej 297
5200 Odense V

Alle indlæg af VAGtech.dk, er kun vejledende, at følge vores indlæg sker uden ansvar fra vor side. DVS. PÅ EGET ANSVAR
Besvar