Kølervæske - samlet mængde?

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Kølervæske - samlet mængde?

Indlæg af Thore J »

Hej..

Jeg har søgt og også kigget FAQ viewtopic.php?f=22&t=24 om kølervæske. Jeg kan ikke finde nogle steder hvor der er oplyst hvor meget kølervæske der kan (bør!) være på en 3L’er når den er drænet - i bunden køler og vandpumpe ude)...

Er der nogen som kender svaret på hvor meget kølervæske der kan være?
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Kølervæske - samlet mængde?

Indlæg af sussi »

Læs indlæg 3 i dit eget link ;-)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Kølervæske - samlet mængde?

Indlæg af Thore J »

sussi skrev:Læs indlæg 3 i dit eget link ;-)
Det har jeg gjort og der står “mener jeg” ... det lyder noget spagfærdigt!

Viden Sussi... Vi vil have viden, tro og meninger kan folk gemme til diverse religiøse og politiske samlinger ;)
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Kølervæske - samlet mængde?

Indlæg af sussi »

Thore J skrev:
sussi skrev:Læs indlæg 3 i dit eget link ;-)
Det har jeg gjort og der står “mener jeg” ... det lyder noget spagfærdigt!
Viden Sussi... Vi vil have viden, tro og meninger kan folk gemme til diverse religiøse og politiske samlinger ;)
Da der ikke er nogen der kar korrigeret udsagnet om de 5 liter, må man vel gå ud fra at det er tilnærmelsesvis rigtigt :D
Men vi glæder os til at du måler mængden helt præcis ;)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Kølervæske - samlet mængde?

Indlæg af Thore J »

Det vel bare fordi at det ikke er nogle der ved det.. :shock:

Men jeg har spurgt et andet sted også.. der ligger de fleste gæt omkring 5- 5,6 liter...
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Besvar