Hvem har tjek på 3l i sønderjylland

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Larsson
Indlæg: 5
Tilmeldt: søn 13. okt 2013 15:57
Geografisk sted: Aabenraa

Hvem har tjek på 3l i sønderjylland

Indlæg af Larsson »

Hej

Min Lupo drillede med at kunne køre når jeg så stoppede bilen og ville starte kort efter kunne den ikke, efter ca. 30 min kunne den igen. Havde en sagde han "kyndig lupo fyr" til at kigge på den, han prøvede at grundjustere nogle gange. Det lykkedes ikke for ham og jeg opgav ham efter at have talt med Steffen fra Vagtech, da fortalte at de fejl "lupo kyndig" havde fortalt den havde, så ville den aldrig have kunnet køre inden.
Så håber der er nogen der kan hjælpe.
Larsson
Indlæg: 5
Tilmeldt: søn 13. okt 2013 15:57
Geografisk sted: Aabenraa

Re: Hvem har tjek på 3l i sønderjylland

Indlæg af Larsson »

Stadig hjæææææælp, :o den hænger i grundjusteringer og jeg har/kender ikke nogen med en testerhåber ærbødigst på hjælp savner at kunne drøne i min Lupo :roll:
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Hvem har tjek på 3l i sønderjylland

Indlæg af 383CI »

Hvis det du kalder "tester" er VCDS har alle ret. Den komme ikke til at køre igen før den er grundjusteret korrekt.
Eller folk har ret alligevel, den køre ikke før den er justeret.

Når du skriver "hænger" er det jo et vidt begred?

Stort set alle problemer med grundjustering er klarlagt og beskrevet i FAQen samt løsninger på dem.

Det står intet om bilen generalt, årgang, km. stand osv.

menet kvalificeret bud er at der er slør i gangstellere armene, så kan den ikke justere, mne det kan være så simpelt som for lidt hydraulikolie nu I, uden at træde over tærene, ikke lyder til at have voldsom meget begreb om begreberne.

Læs op på "sangen" og slør i gangstelleren.
Hvis bilenbrugte "ekstra" tid på at gå i bakgear og evt. gjorde det hårdt er vi tættere på nye kødben, men igen.
Sangen først og uden en computer med VCDS kommer du/I ikke ret langt.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Besvar