Danmarks bedste Lupo mekaniker søges! (Lupo kan ikke starte)

Alt vedrørende teknikken på 3L
cybersmurf
Indlæg: 7
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 01:48
Geografisk sted: Falster

Re: Danmarks bedste Lupo mekaniker søges! (Lupo kan ikke sta

Indlæg af cybersmurf »

Hej igen....

Har du fået din Lupo ud at køre igen?

Nå kører min Lupo igen.....

Jeg var forbi Jesper fra 3liter.dk som satte et nyt bundstykke på min tændingslås, og VUPTI så kunne den selv starte igen :P

Mit problem med airbag'en skyldtes en airbag controler (som hos VW koster det hvide ud af øjnene og som efter sigende skal kodes til KUN at passe på Éen bil!) Igen kunne Jesper trylle - han afmonterede en airbag styreboks fra en bil han havde holdende (flink fyr) som han koblede på min bil, og VUPTI så forsvandt airbag fejlen også. Den skulle ikke engang kodes om !!!!!

Hvad skete der lige med hensyn til at boksen kun passer til precis den bil den er kodet til ?????? Ved VW overhovedet noget om de biler ????

Jeg må sige at jeg er meget imponeret over Jespers ekspertise og kan kun anbefale hans værksted i Havdrup ved Roskilde. Jeg ved da hvor jeg skal køre hen næste gang den skal på værksted. Thumbs up herfra og tak for hjælpen til Jesper :D

Håber snart du får løst dine problemer med bilen...


Mvh. Thomas
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Danmarks bedste Lupo mekaniker søges! (Lupo kan ikke sta

Indlæg af KMDTHY »

Jaaah, han har været i nogle år efterhånden :-) Godt men en mand der ved lidt om vores dejlige biler :-)

Godt at høre du fik bilen ud at trille igen :)
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Besvar