LUPO 3L hydraulik pumpe starter ikke v. døråbning el. v. tænding

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Too fast for you
Indlæg: 8
Tilmeldt: søn 19. dec 2010 11:27
Geografisk sted: Midtjylland

LUPO 3L hydraulik pumpe starter ikke v. døråbning el. v. tænding

Indlæg af Too fast for you »

Hejsa:)
LUPO 3L hydraulik pumpe starter ikke v. døråbning el. v. tænding, så bilen vil ikke starte. (ej heller i N)

Kontrolleret:

1. Dør kontakt virker v. døråbning, signal ok.
2. Det kendte problem med stelledninger i samling er dårlig, er lavet på et tidspunkt, kan jeg se. (forbindelse ok)
3. Ingen fejl med VCDS/VagCom

Hvilke ting kan være galt og hvilke ting skal afprøves/testes...?

VH Jens :) (Tråden er også på Vagcars til info)
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: LUPO 3L hydraulik pumpe starter ikke v. døråbning el. v. tænding

Indlæg af Thore J »

Hvis den ikke starter hverken ved døråbning eller tænding, så får den jo nok ikke noget strøm = kontrollere sikringer, samt ud og kigge på ledninger og stik ved pumpen m.m...
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: LUPO 3L hydraulik pumpe starter ikke v. døråbning el. v. tænding

Indlæg af sussi »

C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
lupo75
Indlæg: 7
Tilmeldt: tirs 6. okt 2015 08:20
Geografisk sted: København

Re: LUPO 3L hydraulik pumpe starter ikke v. døråbning el. v. tænding

Indlæg af lupo75 »

Hej allesammen,

Dette er min debut her i forummet. Er der nogen som kan forklare mig, hvorfor min hydraulik pumpe ikke starter når jeg åbner førerdøren om morgenen, samt i det hele taget. Jeg har ingen problemer ud over det....heldigvis;-) men undre mig nu alligevel lidt for det har den altid gjort. Jeg kan iøvrigt tilføje at jeg fik skiftet min cylinderkobling for en 5 dage siden, og det var derefter at det har ændret sig.......? Jeg fik iøvrigt også påfyldt dejlig frisk gearolie (3,1L) og fik chippet bilen.

Bilen starter og kører fantastisk og jeg er iøvrigt skide glad for den;-) Har jeg grund til at bekymre mig :?: ..... kommer der nogen uventede problemer snart........?

På forhånd tak, og iøvrigt rigtig mange tak for alle de gode råd man kan få herinde.

De bedste hilsner :)
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: LUPO 3L hydraulik pumpe starter ikke v. døråbning el. v. tænding

Indlæg af Thore J »

????????????? Hvis din pumpe ikke starter i det hele taget, så kører din bil ingen steder....

Så måske skal du lige forklare dig lidt bedre.. eller få kontrolleret din hørelse.. :lol:

Og hvis du kun mener ikke starter når du åbner døren.. så læs FAQ'en ..
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Besvar