Udskiftning af Slæbering

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
HrMadsen
Indlæg: 3
Tilmeldt: man 4. maj 2015 20:59
Geografisk sted: Århus

Udskiftning af Slæbering

Indlæg af HrMadsen »

Hej, jeg skal høre om jeg bare kan montere en ny slæbering på min lupo, eller om den skal have samme reservedels nr. som den gamle da den ikke rigtig er til at opdrive.

Den jeg har er : 6N0959654A?

På forhånd tak.
HrMadsen
Indlæg: 3
Tilmeldt: man 4. maj 2015 20:59
Geografisk sted: Århus

Re: Udskiftning af Slæbering

Indlæg af HrMadsen »

Er der slet ingen som kan hjælpe ? kan finde masser "slæberinge" til Lupo men ikke med samme nummer!

Mvh Chris
Brugeravatar
kvist93
Indlæg: 292
Tilmeldt: man 3. sep 2012 22:09
Geografisk sted: Hammel/Århus

Re: Udskiftning af Slæbering

Indlæg af kvist93 »

Jeg udskiftede min uden servo eller esp til en fra en seat arosa med servo. De havde heller ikke samme nummer med det virker da endnu :)
Sort Lupo 3l - Reg. 12/12-2001 - AP900 fartpilot - Fjernbetjent centrallås m. Klapnøgler - Alu sports pedaler - W8 loftlys - lys i loftet ved bagsæderne fra Vw Passat - Brilleholder i himlen - 2 DIN Navi - Handskerum m. Lys - Lys i fodrum - Tågelygter - LED Kørelys (Osram PX-4) og sidst men ikke mindst bagagerums lys.

270.000 km på uret :)
HrMadsen
Indlæg: 3
Tilmeldt: man 4. maj 2015 20:59
Geografisk sted: Århus

Re: Udskiftning af Slæbering

Indlæg af HrMadsen »

Okay, min har nemlig servo og esp og manden ved ophuggeren sagde bare at nummeret skulle være det samme, så søger lidt erfaring/viden :)
Brugeravatar
kvist93
Indlæg: 292
Tilmeldt: man 3. sep 2012 22:09
Geografisk sted: Hammel/Århus

Re: Udskiftning af Slæbering

Indlæg af kvist93 »

Det kan selvfølgelig godt være man kun kan nedgradere men ikke den anden vej :)
Sort Lupo 3l - Reg. 12/12-2001 - AP900 fartpilot - Fjernbetjent centrallås m. Klapnøgler - Alu sports pedaler - W8 loftlys - lys i loftet ved bagsæderne fra Vw Passat - Brilleholder i himlen - 2 DIN Navi - Handskerum m. Lys - Lys i fodrum - Tågelygter - LED Kørelys (Osram PX-4) og sidst men ikke mindst bagagerums lys.

270.000 km på uret :)
Besvar