Træt af skæve skiver!

Alt vedrørende teknikken på 3L
Manden44
Indlæg: 1
Tilmeldt: ons 13. nov 2019 13:05
Geografisk region: Vestsjælland
Geografisk sted: Niløse

Re: Træt af skæve skiver!

Indlæg af Manden44 »

Der er nu også en lille detalje omkring det med at skifte til nye skiver. Nu er jeg af den gamle skole og dengang fik man at vide at man helst skulle undgå kraftige opbremsninger lige de første par uger da skiverne skulle "hærde" ved den vare de udviklede når man bremsede. Dette gælder stadig efter min bedste overbevisning. Nye skiver og ny belægning kræver lige en lille bitte indkøringsperiode før bremserne fungerer optimalt hvad angår rystelser.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Træt af skæve skiver!

Indlæg af sussi »

Manden44 skrev: tors 13. feb 2020 14:22 Der er nu også en lille detalje omkring det med at skifte til nye skiver. Nu er jeg af den gamle skole og dengang fik man at vide at man helst skulle undgå kraftige opbremsninger lige de første par uger da skiverne skulle "hærde" ved den vare de udviklede når man bremsede. Dette gælder stadig efter min bedste overbevisning. Nye skiver og ny belægning kræver lige en lille bitte indkøringsperiode før bremserne fungerer optimalt hvad angår rystelser.
Tommel-op.jpg
Tommel-op.jpg (1.3 KiB) Vist 2001 gange
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar