Lettere inspireret af ovenstående, gjorde jeg forsøget.doktorfrank skrev:Kontakten kan - utroligt nok - meget let adskilles, når enheden er afmonteret. Rens, finslib evt. og lidt nyt fedt. Samle og montere.
Det er faktisk super nemt (gælder også for viskerarmen, som lige fik samme tur - vær dog her opmærksom på fjederen der holdes af en skrue, den har et par små metaldimser der er lidt træls at placere igen)!
Havde kun lige min telefon at tage billeder med, men de illustrerer vist ganske udmærket problemet og hvor røgen kommer fra.
Blinkarmen i min bil har "kørt" ca. 100.000km - men hvis en renovering kan gøre det, så det er jo glimrende.
Rensede af med noget "Kema 4400 Metalrens" vi bruger til at affedte alt muligt på vores værksted. Det er på spray og fantastisk til formålet.
I min var der så meget fedt, at jeg genbrugte noget af det rene til at smøre med igen.
Samlet tidsforbrug; under en time fra jeg tog strømmen på bilen til jeg skruede skoen på igen.
Er der nogen bestemt type fedt der er mere velegnet end andet til elektronik og formålet her?
Det må vente, jeg skal til Ikast og producere FCM - Team Tvis Holstebro-håndbold i aftendoktorfrank skrev:Slut med en velfortjent øl.