Gerkasse

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
m bonnichsen
Indlæg: 245
Tilmeldt: man 18. okt 2010 12:28
Geografisk sted: Middelfart

Gerkasse

Indlæg af m bonnichsen »

jeg kunne godt tenge mig nogle tegninger af gerkassen da jeg ville lave min selv. er der nogle der ligger inde med tegninger eller rep håndbog og hvad med koblingen og udrykkerlejet er det specialt eller kan jeg købe det ved min lokale Merkonomen :shock:
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Gerkasse

Indlæg af KMDTHY »

Udrykker lejet sidder ikke i gearkassen.... men trykker på trykpladen for at koble ud...

Det er ikke specielt, og du kan godt købe det hos merkonomen hvis det er det du ønsker.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Gerkasse

Indlæg af 383CI »

Hmm, det lyder som du har rigtigt lang hjem, men held og lykke med projektet.
Det er en "almindelig" Pole gearkasse der er på bilen, den er samlet som gearkasser er i almidelighed.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
HamSjelv
Indlæg: 1845
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: Gerkasse

Indlæg af HamSjelv »

Hejsa,

Find en der har adgang til Elsawin, eller køb adagng til dette program på nettet....


/Claus
Besvar