Vand i bunden af bilen

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
Jakob J
Indlæg: 709
Tilmeldt: søn 25. jul 2010 19:40
Geografisk sted: Hesselager

Vand i bunden af bilen

Indlæg af Jakob J »

Hej,

Jeg har vand i bunden af bilen. Det ligner, at det kommer ind over gummilisten ved førerdøren. Jeg har en mistanke til dørplastikken bag dørbeklædningen, men er der andre, der har haft lignende problem og evt. kan byde ind med en løsning?
HamSjelv
Indlæg: 1838
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: Vand i bunden af bilen

Indlæg af HamSjelv »

Hejsa,

Det er beskrevet her på forummet et par gange at såfremt afløbet fra rummet omkring pollenfilterkassen er stoppet af f.eks. blade, kan man opleve vand inden i bilen.

(Punktummerne var udsolgt... ;) )

/Claus
Jakob J
Indlæg: 709
Tilmeldt: søn 25. jul 2010 19:40
Geografisk sted: Hesselager

Re: Vand i bunden af bilen

Indlæg af Jakob J »

..................................................................................

Havde lidt liggende :D

Er næsten helt sikker på, at det er ikke deroppe. Jeg kan se, at vandet står helt op til plastiklisten, der sidder ovenpå gummilisten i bunden af døråbningen.

Tænker at jeg måske kan bruge det gl. Golf II trick med nyt dørplastik der føres ind i bilen. Det er i hvert fald mit bedste bud pt. :)

http://www.golf2.dk/index.php?action=gu ... ide_id=114
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Vand i bunden af bilen

Indlæg af ph. »

Hvis der render vand ind gennem døren så er den stoppet i drænhullerne i bunden af døren
men ved ikke om det er det du mener
aalkjær
Indlæg: 21
Tilmeldt: tors 28. jul 2011 21:44
Geografisk region: Sønderjylland
Geografisk sted: Kolding

Re: Vand i bunden af bilen

Indlæg af aalkjær »

Hej Jacob
Fandt du problemet?

Jeg har også vand i førersiden ved fødderne og jeg mistænker også gummilisten ved døren.

Jeg har prøvet at kigge de gense som bagklap og tilstoppet tagrende under vinduesviskerne ved sideskærmene.

Hilsen Bo
Besvar