I tvivl om bilens værdi

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
Bjerg
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre 25. jun 2021 14:43
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Nørresundby

I tvivl om bilens værdi

Indlæg af Bjerg »

Halløj herinde.

Jeg står i den situation, at jeg er ved at få gjort min Lupo salgs klar, det vil sige jeg bla. har skiftet bremserør, bagbro osv. Så jeg kan sælge den nysynet..... Men hvad skal jeg forvente at kunne få..

Det er en 2005 model 3L med 241xxx på klokken. Af hvad jeg ved, så har den airbag i sæderne, som de tidligere modeller ikke har..

Men som sagt, hvad skal man forlange for sådan en dejlig vogn? :D

På forhånd tak for hjælpen :)
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: I tvivl om bilens værdi

Indlæg af 383CI »

2002 har også airbag i sæderne, så det er ikke så unikt.

Jeg har ingen mening om prisen, men hvis de er næsten i "ny stand" med forstærket skiftegaffel osv. og andet sælges importerede modeller i "NyStand" til 25+/-

og og som tiderne er nu skal de være meget ringe for ikke at kunne koste 10, så det er nok rammerne vi jeg umiddelbart tro.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Bjerg
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre 25. jun 2021 14:43
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Nørresundby

Re: I tvivl om bilens værdi

Indlæg af Bjerg »

Okay, tak for svar!

Den er med forstærket skiftegaffel og står fuldstændig som original bortset fra et parrot system jeg har monteret.

Så tænker umiddelbart jeg sætter den i den lidt "høje" ende af prisskalaen :D
Besvar