Hej alle!
Jeg er den lykkelige ejer af en lupo. Jeg bøvler dog en del med den ikke kan starte i stop og den sommetider kan sætte sig “fast” i et gear.
Jeg kan læse mig til at jeg ikke er den eneste med det problem
Jeg kan også se at koblingscylinderen er utæt, da den er meget fugtig (selv efter den stået en hel weekend i en varm og tør garage).
Er der nogle der nogensinde har prøvet at adskille og renovere den? Forefindes der en guide på dette? Hvis ikke kunne der være interesse for en udførlig guide på hvordan den afskilles?
Mvh Rasmus
Renovering af koblingscylinder.
-
- Indlæg: 1
- Tilmeldt: tirs 27. okt 2020 22:16
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Vildbjerg
- doktorfrank
- Indlæg: 2310
- Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
- Geografisk sted: Ringsted
Re: Renovering af koblingscylinder.
Søg og du skal finde: Vores bagkatalog indeholder læsestof om emnet til mange af de mørke vinteraftener. Hvis koblingen er for slidt, kan du hekse, regere og skifte koblingsaktuator ad libitum uden andet resultat end sorte fingre. VCDS udlæsning er første trin.
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.