Klik lyd i kabinen ? Nogle byd.

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
JonasR
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre 13. sep 2019 20:25
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Hjørring

Klik lyd i kabinen ? Nogle byd.

Indlæg af JonasR »

Hej med jer.

Jeg er typen der nemt kan få lyd på noget, og når først den lyd er kommet, hører jeg næsten ikke andet :lol:

Jeg føler at når jeg kører motorvej 110+ at jeg kan hører en smule "dik, dik, dik, dik, dik/klik,klik,klik,klik" nærmest som metal der klapper mod noget, sådan hurtig. :lol: :lol: Er det vindmodstand der skaber en vibration ?

Det virkelig et skud i tågen, i know. Men føler at det kommer både foran og nogle gange bagfra også, så det må være noget vindmodstand jeg kan hører der skaber det, eller os er jeg bare ved at blive bims :idea: :lol: :)

Hele bilen inkl bagklap er beklædt med STP dæmpnings plader, dog!! IKKE motorhjelmen, men kan det virkelig være den?

Eller også tænker i bare, den er helt gal .... ;)

God aften!
Brugeravatar
Bandit
Indlæg: 774
Tilmeldt: man 12. jul 2010 06:02
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Fjelstervang, Vestjylland

Re: Klik lyd i kabinen ? Nogle byd.

Indlæg af Bandit »

Det er ikke noget under bilen, som sidder og flapre?
Ulven kommer, ulven kommer
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Klik lyd i kabinen ? Nogle byd.

Indlæg af sussi »

Bandit skrev: tirs 13. okt 2020 18:30 Det er ikke noget under bilen, som sidder og flapre?
F.eks. bobslæden :-)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
JonasR
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre 13. sep 2019 20:25
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Hjørring

Re: Klik lyd i kabinen ? Nogle byd.

Indlæg af JonasR »

Den bestod syn for 14 dage siden uden anmærkninger og der havde han den på lift, hvor jeg selv var med inden under, synes ikke jeg kunne bemærke noget :?

det er ikke højt og det er sådan stille, der kommer et eller andet sted fra :roll: :lol:
HamSjelv
Indlæg: 1838
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: Klik lyd i kabinen ? Nogle byd.

Indlæg af HamSjelv »

Hvad med alle de der varmeskjold rundt om udstødningssystemet?
ibbermand
Indlæg: 21
Tilmeldt: tors 6. okt 2016 15:08
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Arden, 9510

Re: Klik lyd i kabinen ? Nogle byd.

Indlæg af ibbermand »

JonasR skrev:Den bestod syn for 14 dage siden uden anmærkninger og der havde han den på lift, hvor jeg selv var med inden under, synes ikke jeg kunne bemærke noget :?

det er ikke højt og det er sådan stille, der kommer et eller andet sted fra :roll: Billede
Hej Jonas. Hvis du har fået udskiftet højre inderste manchet på trækakslen, så er det spænde åndet som rører bundkaret.
Mvh
Ib Skou

Sendt fra min YAL-L21 med Tapatalk

Besvar