Hydraulikpumpe summer konstant, efter sat i stop, og kan ikke starte igen.

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
Kristiansoerensen
Indlæg: 2
Tilmeldt: man 11. mar 2019 20:32
Geografisk region: Sønderjylland
Geografisk sted: Kollund

Hydraulikpumpe summer konstant, efter sat i stop, og kan ikke starte igen.

Indlæg af Kristiansoerensen »

Min lupo 3L 2001 starter fint efter af have taget strømmen fra den, og pumpen starter også så snart døren åbner og kører indtil den for tryk, men når jeg stopper den i stop, og tager nøglen ud, forsætter der en summen ude fra hydraulikpumpen, og pumpen starter engang imellem indtil den har tryk.... og der er ingen tænding på “radio slukket” Men bilen vil ikke starte igen.... og hydraulikpumpen summer konstant indtil man tager strømmen fra igen, så starter bilen igen uden problemer, men hvis man slukker bilen i N, starter den fint igen, indtil jeg stopper i stop....

Før problemet opstod.
Gearkassens bolte har ikke været ordentlig spædt på den, fra det værksted som har skiftet kobling i januar, så der manglede 3 bolte og stel bolten var løs, så bilen kunne overhoved ikke starte, men efter af få sat alle bolte i igen, så startede den pænt og skiftede pænt, men nogle dage efter opstod problemet nævnt ovenfor.

Hydraulikolie er fyldt på.
Ingen fejl fra tester, har ikke haft en vcds på.
Kobling er skiftet i januar 2019
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Hydraulikpumpe summer konstant, efter sat i stop, og kan ikke starte igen.

Indlæg af Atjuh 3L »

Grundindstilling.

Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
HamSjelv
Indlæg: 1838
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: Hydraulikpumpe summer konstant, efter sat i stop, og kan ikke starte igen.

Indlæg af HamSjelv »

Atjuh 3L skrev: man 18. maj 2020 20:53Grundindstilling.
+1
Kristiansoerensen
Indlæg: 2
Tilmeldt: man 11. mar 2019 20:32
Geografisk region: Sønderjylland
Geografisk sted: Kollund

Re: Hydraulikpumpe summer konstant, efter sat i stop, og kan ikke starte igen.

Indlæg af Kristiansoerensen »

Sådan Så kører bilen igen, den skulle have en grundjustering, det var koblingen som var ude af justering som gjorde den ikke ville starte, men grundjusteringen kunne ikke gennemføres da kuglehovedets på skifter stangen var løst, så den skulle spændes. Men efter det så gik grundjusteringen igennem uden problemer :D

Men synes det er for ringe at de ting er gået løse, det vil jeg mene at de værksted ikke har spændt tingene ordentligt da de lavede det i januar 2019... og de havde taget 9.500 kr for skift af kobling, og den rusker meget når der skal kobles til.

Tak for indput 😊
Besvar