Lupoværksted

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
Simon4017
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs 6. feb 2018 20:07
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Herning

Lupoværksted

Indlæg af Simon4017 »

Hej allesammen 8-)

Jeg søger et Lupo værksted i Midtjylland (gerne tæt på Herning). Jeg har læst indlægget i FAQ’en, men ville lige høre her, om der var nogle, som kendte andre værksteder tættere på end Horsens.

Jeg skal have skiftet tandrem og have grundjusteret gearkassen.

Bonusspørgsmål: Overvejer også at få monteret fartpilot i bilen. God eller dårlig ide? Går det ud over brændstoføkonomien?

Mvh.

Simon
2003 Lupo 3L - 248.000 km
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Lupoværksted

Indlæg af sussi »

Jeg søger et Lupo værksted i Midtjylland (gerne tæt på Herning). Jeg har læst indlægget i FAQ’en, men ville lige høre her, om der var nogle, som kendte andre værksteder tættere på end Horsens.
Ikke umiddelbart
Bonusspørgsmål: Overvejer også at få monteret fartpilot i bilen. God eller dårlig ide? Går det ud over brændstoføkonomien?
Smag og behag, ville ikke undvære min, Ikke nævneværdigt merforbrug, du kan dog risikere at KickDown funktionen bliver sat ud af kraft, når den er slået til. :-)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
Bandit
Indlæg: 774
Tilmeldt: man 12. jul 2010 06:02
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Fjelstervang, Vestjylland

Re: Lupoværksted

Indlæg af Bandit »

Give Auto på Torvegade 79 i Give.
Christian har selv haft lupo og kan utvivlsom klare det du nævner.
Bruger ham selv både til lupo og til min T5 caravelle.
Ulven kommer, ulven kommer
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

Re: Lupoværksted

Indlæg af CJohansen »

Jeg tror Skipper stadig gør lidt i 3L og han er da i nogenlunde afstand.
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
Besvar