Hjælp søger Lupo mekaniker nær Aalborg

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
Tommy177
Indlæg: 1
Tilmeldt: man 5. mar 2018 20:44
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Tostrup

Hjælp søger Lupo mekaniker nær Aalborg

Indlæg af Tommy177 »

Står i den trælse situation at min Lupo ikke vil skifte gear 😓 og søger en mekaniker der ved noget om Lupo gerne i nærheden af mig mvh Tommy
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hjælp søger Lupo mekaniker nær Aalborg

Indlæg af sussi »

Tommy177 skrev: man 5. mar 2018 20:51 Står i den trælse situation at min Lupo ikke vil skifte gear 😓 og søger en mekaniker der ved noget om Lupo gerne i nærheden af mig mvh Tommy
6. linie i FAQ, hint K J Auto er flyttet til Rebslagervej 1, 9000 Aalborg Tlf.: 98 17 05 96 :-)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Hjælp søger Lupo mekaniker nær Aalborg

Indlæg af 383CI »

Nu er "vil ikke skifte gear" meget meget bredt.

For at kunne sige det mindste om hvad der evt. er galt må både vi, og en evt. mekaniker have en meget mere fyldestgørende beskrivelse af bilen, hvordan problemet opstod, er det periodisk eller holder bilen stille?

Aller første skud i bøssen er efterfyld hydraulik olie på stationen med det rigtige grønne, men nu var det jo faktisk ikke det du spurte om, så førnævnte post må dække det oprindelige spørgsmål.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
FeBuLu
Indlæg: 73
Tilmeldt: man 26. mar 2018 21:11
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Hjælp søger Lupo mekaniker nær Aalborg

Indlæg af FeBuLu »

sussi skrev: tirs 6. mar 2018 13:59
Tommy177 skrev: man 5. mar 2018 20:51 Står i den trælse situation at min Lupo ikke vil skifte gear 😓 og søger en mekaniker der ved noget om Lupo gerne i nærheden af mig mvh Tommy
6. linie i FAQ, hint K J Autoteknik Gertrud Rasks Vej 1 9210 Ålborg SØ Tlf.: 98 17 05 96 :-)
K J Auto er flyttet til Rebslagervej 1, 9000 Aalborg
VW Lupo 3l årgang 2000
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Hjælp søger Lupo mekaniker nær Aalborg

Indlæg af sussi »

Tak for info.
FAQ rettet :-)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
FeBuLu
Indlæg: 73
Tilmeldt: man 26. mar 2018 21:11
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Hjælp søger Lupo mekaniker nær Aalborg

Indlæg af FeBuLu »

Fik du bilen lavet?
VW Lupo 3l årgang 2000
Besvar