Baglygter til Lupo 3L ? (Er skaffet!) - nu skal jeg så på jagt efter en kofanger.

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
Brugeravatar
Lars Larsen
Indlæg: 176
Tilmeldt: ons 14. jul 2010 07:25
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nø-Fyn

Baglygter til Lupo 3L ? (Er skaffet!) - nu skal jeg så på jagt efter en kofanger.

Indlæg af Lars Larsen »

Fik kørt bag-kofangeren og baglygten i højre side af i dag. (øv) så jeg har et akut behov for at finde en anden baglygte og kofanger.

I jagten på en baglygte finder jeg masser af link til nogle typer som dem i linket
https://www.autodeleshop.dk/bilmaerker/ ... lygte.html
men studser over at der står "uden lampeholder" - hvad er lampeholderen? - Hvis det er fatningerne til pærerne og stikket til ledningsnettet kan det vist være lige meget, i hvert fald i mit tilfælde.
Senest rettet af Lars Larsen ons 31. jan 2018 18:03, rettet i alt 2 gange.
Segadora
Indlæg: 93
Tilmeldt: fre 30. jun 2017 21:39
Geografisk sted: Køge

Re: Baglygter til Lupo 3L ?

Indlæg af Segadora »

Der står vist ikke, hvor du er fra i din profil, men hvad med at tage til en hugger og købe begge dele?
Brugeravatar
Lars Larsen
Indlæg: 176
Tilmeldt: ons 14. jul 2010 07:25
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nø-Fyn

Re: Baglygter til Lupo 3L ?

Indlæg af Lars Larsen »

Segadora skrev: tirs 23. jan 2018 07:48 Der står vist ikke, hvor du er fra i din profil, men hvad med at tage til en hugger og købe begge dele?
Er på Nordøstfyn - men det er åbenbart faldet ud af profilen.
Kører forbi VagTech (Steffen) på vej hjem i eftermiddag.

- og jeg vil stadig gerne vide hvad en Lampeholder er,

/Lars
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Baglygter til Lupo 3L ?

Indlæg af sussi »

Lars Larsen skrev: tirs 23. jan 2018 08:34 - og jeg vil stadig gerne vide hvad en Lampeholder er,
Lampeholder = fatning
Så det er åbenbart kun glasset de sælger :-(
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
Lars Larsen
Indlæg: 176
Tilmeldt: ons 14. jul 2010 07:25
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nø-Fyn

Re: Baglygter til Lupo 3L ?

Indlæg af Lars Larsen »

Tak for Info Sussi, -Jeg fik fat i en anden baglygte hos en ophugger og nu føler jeg mig mere tryg ved at køre.

Men der mangler stadig en bag-kofanger. Den øverste halvdel er brækket i tre stykker, den underste mere fleksible spoiler er intakt. Så nu går jagten på en kofanger - om det er ny, brugt, original, uoriginal eller har en anden farve er uden betydning.

Ude på "spindet" kan den bageste kofanger fås for 700 - 800,- DKr fra alternative producenter, men er der nogen fælder i det, ud over at de ikke er malet? (og farven betyder intet).
Har hørt rygter om at bagkofangeren også bruges på Seat Arosa og sådan en ville huggeren harve 400,- for.

Er det helt umuligt må jeg igang med at rense de brækkede stumper af, forstærke med trådnet og glasfiber og hvad der nu skal til for at det bliver ved med at hænge sammen.

OBS - skal også have fundet et par lamper til Nr-pladelyset når jeg er igang.
.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Baglygter til Lupo 3L ?

Indlæg af sussi »

Lars Larsen skrev: ons 31. jan 2018 18:17 OBS - skal også have fundet et par lamper til Nr-pladelyset når jeg er igang.
Det en standartvare. Til en hund pr, stk.
https://www.thansen.dk/bil/autoreserved ... pladelygte

https://www.thansen.dk/product.asp?pn=- ... 0&refloc=2
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar