"Second opinion" på køb af den RIGTIGE hydraulikolie

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
Daxziz
Indlæg: 19
Tilmeldt: fre 19. nov 2010 20:05
Geografisk sted: Valby

"Second opinion" på køb af den RIGTIGE hydraulikolie

Indlæg af Daxziz »

Hej alle

Jeg er ved at bestille hydraulik olie over nettet og har brugt forummet her til at finde frem til den rette type. Jeg kunen dog godt tænke mig en "second opinion" før jeg køber og endnu vigtigere fylder det på min 3L'er.
Er der en der vil sige "God" for følgende: http://www.billigbilpleje.dk/pi/Central ... 8995_.aspx ?


-Kim
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: "Second opinion" på køb af hydraulikolie

Indlæg af Vyffe »

God
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

Re: "Second opinion" på køb af hydraulikolie

Indlæg af CJohansen »

Hej Kim!

FEDT! at se en der finder det rigtige, og så lige tjekker for at være sikker!

Det er så befriende i stedet for den evindelige " Min fætter har noget olie fra t-hansen i overskud som han har brugt på hans knallert.........Kan jeg ikke nok bruge det..........
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: "Second opinion" på køb af hydraulikolie

Indlæg af sussi »

Bedst :ugeek:
Og så er den 40kr. billigere end hos VW :D :D
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar