VAGtech / VAGshop - Død eller hvad

Forummet hvor der snakkes biler
Låst
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

VAGtech / VAGshop - Død eller hvad

Indlæg af CJohansen »

Jeg syntes jeg hører det har været lukket en god tid, og at manden er på "orlov", samtidig virker shoppen noget efterladt til sig selv.

Er lidt træt af alt det lusken rundt om tingene.

Er der nogen der har facts, så vi ved hvad vi skal forholde os til?????????

Vil dæleme ikke risikere at bestille noget i en forladt butik.
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: VAGtech / VAGshop - Død eller hvad

Indlæg af sussi »

Nu har jeg skrevet til Steffen, og bedt ham om at redegøre for forretningens status/fremtid, håber på et svar snarest :-)
M.v.h. Sussi
Ps. Indtil nu har det ikke været "en forladt butik" bare meget uregelmæssig levering.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
CJohansen
Indlæg: 335
Tilmeldt: man 31. okt 2016 15:49
Geografisk sted: Viborg området

Re: VAGtech / VAGshop - Død eller hvad

Indlæg af CJohansen »

sussi skrev:Nu har jeg skrevet til Steffen, og bedt ham om at redegøre for forretningens status/fremtid, håber på et svar snarest :-)
M.v.h. Sussi

1+

Ps. Indtil nu har det ikke været "en forladt butik" bare meget uregelmæssig levering.
1- :mrgreen: i min bog er det meget tæt på at være det samme. Jeg ser det som de sidste krampetrækninger, og havde det været andet en en flok meget loyale kunder i en nichebutik, så var den død for længst...................

Bliver spændende at høre en klar udmælding
A2 3L 2003 sort importbil 181.000 på bagen. Pilot og optimering af Skipper. Lavet om til manuel gear. Større bremser, større tank, skiver i bag, større hjullejer og rigtige trækaksler mm. Nu uden returventil. Er efterhånden ved at være nærmest stabilt kørende.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: VAGtech / VAGshop - Død eller hvad

Indlæg af 383CI »

Uden at vide noget konkret andet end Steffen har andre beskeftigelser der, formentligt, er væsentligt bedre indtægtsmæssigt, kunne jeg forestille mig han vælger at bruge tiden på dem.
Oven I kræver det at han er hjemmefra i pperioder af forskellig varrighed, så sikkert derfor der er ustabil levering.

Men det burde være bedre beskrevet på siden f.eks.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: VAGtech / VAGshop - Død eller hvad

Indlæg af Andreasf »

Jeg har lige bestilt for 6.300,- i shoppen - så ser vi ;-)
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
Brugeravatar
Andreasf
Indlæg: 1062
Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:

Re: VAGtech / VAGshop - Død eller hvad

Indlæg af Andreasf »

Er lovet levering i meget nær fremtid - så VAGshop må siges at fungere :-)
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
Bo Jacobsen
Indlæg: 161
Tilmeldt: ons 30. jun 2010 18:56
Geografisk sted: 8300 Odder

Re: VAGtech / VAGshop - Død eller hvad

Indlæg af Bo Jacobsen »

Bestilte en ny skål til trækaksel Tirsdag, levert i går.
Måske jeg har været heldig?
mvh
Bo
selvudnævnt mester i Limp mode kørsel
03-købt fra ny
1993 Audi cab 2,8 V6 (for at holde balance i CO2 regnskabet)
1978 mini, har været adskilt siden 2003
Har Vag-Com
Kører dagligt 2x75km på landevej
rebmikk
Indlæg: 5
Tilmeldt: tors 11. aug 2016 09:13
Geografisk sted: Fyn, Vissenbjerg

Re: VAGtech / VAGshop - Død eller hvad

Indlæg af rebmikk »

Jeg kører jævnligt forbi adressen og Lupoerne ude foran udskiftes lystigt, så der bliver lavet bil for nogen.Jeg har skrevet til ham 3 gange indenfor de sidste 4 mdr. uden held.
Lupo 3L årgang 2005, 217000km
VAGtech.dk
Indlæg: 1430
Tilmeldt: man 20. sep 2010 19:51
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: VAGtech / VAGshop - Død eller hvad

Indlæg af VAGtech.dk »

Jeg lever - og takker for bekymringen.

viewtopic.php?f=10&t=7188
VAGtech.dk

*Værksted med speciale i Lupo 3L med beliggenhed på Fyn.
*Salg af Reservedele, GSM Moduler & Andet godt
info@vagtech.dk
Tlf: 29706040
http://www.vagtech.dk
Middelfartvej 297
5200 Odense V

Alle indlæg af VAGtech.dk, er kun vejledende, at følge vores indlæg sker uden ansvar fra vor side. DVS. PÅ EGET ANSVAR
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: VAGtech / VAGshop - Død eller hvad

Indlæg af sussi »

Hermed lukkes denne tråd :!:
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Låst