Tips/hjælp ved evt. køb af Lupo/Audi 1.2 TDI

Forummet hvor der snakkes biler
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Tips/hjælp ved evt. køb af Lupo/Audi 1.2 TDI

Indlæg af ph. »

evalonxyz skrev:
@Sussi: Jeg ville gerne lave et opslag (en tråd) her i forummet om køb af en Lupo - så andre her kunne byde ind, hvis de havde en fin Lupo de gerne ville sælge - men jeg kan se, at salgsunderforummet er meget lidt brugt (faktisk ikke). Vil det være ok, hvis jeg laver opslaget i "generel bilsnak" underforummet?

Venlige hilsner

Jesper
Jeg synes at du skal benytte der dertil beregnede... viewforum.php?f=26
At det hidtil har stået ubenyttet hen er da ikke en undskyldning for ikke at ville bruge det...
Er der indlæg og man har noget at byde ind med så gør man det vel...
og hellere Dér end at dit indlæg drukner imellem alle de andre i "generel bilsnak"
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Tips/hjælp ved evt. køb af Lupo/Audi 1.2 TDI

Indlæg af sussi »

evalonxyz skrev:Jeg ville gerne lave et opslag (en tråd) her i forummet om køb af en Lupo - så andre her kunne byde ind, hvis de havde en fin Lupo de gerne ville sælge - men jeg kan se, at salgsunderforummet er meget lidt brugt (faktisk ikke). Vil det være ok, hvis jeg laver opslaget i "generel bilsnak" underforummet?
Helt OK ;)
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
evalonxyz
Indlæg: 19
Tilmeldt: lør 27. feb 2016 15:28
Geografisk sted: Aarhus - generelt Jylland

Re: Tips/hjælp ved evt. køb af Lupo/Audi 1.2 TDI

Indlæg af evalonxyz »

Hej igen ...

@ph.: Hmmm... tanken med en "interesseret i at købe en Lupo" tråd ville være, at den blev set af flere/mange og i og med, at der ikke er nogen, der har lavet opslag i "købsunderforummet" var mit gæt, at ret få ville se den ...

@Sussi: Tak ;) ... Jeg summer lige og vender tilbage...

God aften herfra!

Jesper
evalonxyz
Indlæg: 19
Tilmeldt: lør 27. feb 2016 15:28
Geografisk sted: Aarhus - generelt Jylland

Re: Tips/hjælp ved evt. køb af Lupo/Audi 1.2 TDI

Indlæg af evalonxyz »

Hej igen ...

En tilbagemelding fra mig: Som det nogle gange sker så kom der stort set i sidste øjeblik et andet fokus og jeg har derfor valgt at købe en anden bil end en Lupo 3L. Ikke et helt enkelt valg fordi Lupoen fortsat er min "værdimæssige" og æstetiske præference, men jeg har behov for en bil jeg enkelt vil kunne få repareret i udlandet og som har mere plads + anhængertræk. Så ihvertfald for nu en anden - og også fin - retning hvad bil angår.

Dét sagt så en tak til jer for jeres hjælp med svar og forslag her i forummet - både det aktive forum & de omfattende vejledninger til diverse i relation til en Lupo 3L trak meget i Lupo'ens retning ... ;)

Bedste hilsner - Jesper
Besvar