VagTech

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
henrikfk
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons 6. okt 2010 21:52
Geografisk sted: Odense

VagTech

Indlæg af henrikfk »

Hej,
Er der andre, der har problemer med VagTech og Steffens overholdelse af købeloven?
Jeg fik sat en “ny” koblingscylinderen i min A2 i maj måned 2022, den gik i udu start januar og er således dækket af garanti.
Kører lige nu med en gammel koblingscylinderen og den virker, så det er Steffens leverance, den er gal med!
Har skrevet sms og mails plus ringet adskillige gange og har ikke fået noget svar.
Jeg går snart igang med Trustpilot, men inden da vil jeg høre, om der er andre, der har fundet en måde at få fat i ham på? - Jeg har også hans nr to mobilnummer, der tilhører et byggefirma på Sjælland, hvor han figurerer på billeder på nettet.
Virkelig ked af, at det er kommet hertil, men 45000kr for en reperation, der kun holder 7 måneder er ikke acceptabelt.
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: VagTech

Indlæg af KMDTHY »

Der er desværre flere der melder at Steffen er umulig at få fat i. Det bedste er nok bare at undlade at handle der mere. Det lader ikke til Steffen prioritere tiden at at drive webshop mm. længere.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: VagTech

Indlæg af KMDTHY »

2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Besvar