VagShop. Har de problemer eller?

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
ekk
Indlæg: 12
Tilmeldt: ons 30. jan 2013 14:50
Geografisk sted: Struer, Aarhus, Fredericia

VagShop. Har de problemer eller?

Indlæg af ekk »

Jeg har bestilt en vare hos VagShop, d. 22 juni, og har også under bestillingsprocessen forsøgt at komme i kontakt med virksomheden både telefonisk, via e-mail og deres Facebook side. Uden noget resultat.
Er VagTech gået konkurs? Holder de ferie eller hvad er der galt?
Som det er med min ordre, så vil jeg da advare mod at bestille noget med forudbetaling.
MVH
Ernst Kristiansen
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: VagShop. Har de problemer eller?

Indlæg af KMDTHY »

Det er en hobby virksomhed... forvent længere leveringstider. Især nu i ferie tid.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
Dazzle
Indlæg: 16
Tilmeldt: tirs 6. sep 2016 22:24
Geografisk sted: 4690 Haslev

Re: VagShop. Har de problemer eller?

Indlæg af Dazzle »

Nogen der ved hvad status er? Fik du dine varer Ernst?

Jeg har for sent læst dette opslag og har fået bestilt varer (01-08-2022) og forudbetalt....og kan overhovedet ikke komme i kontakt med dem :/ (hverken på mail, deres kontaktform på hjemmesiden, og telefonisk)

mvh
Rasmus
// Lupo 3L 1.2tdi / årgang 2002 / 188.000 km- min første bil som går + 10 km/l, der må forventes lidt tilvænning nu når man ikke skal tanke hele tiden
erikamdi
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors 8. mar 2018 21:13
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Tjele

Re: VagShop. Har de problemer eller?

Indlæg af erikamdi »

har også bestilt men ikke kunnet komme i kontakt med firmaet det er nu 14 dage siden jeg bestilte. jeg har prøvet at finde shoppen på middelfartvej 297 via krak uden held. sidste opslag på trustpilot var i 2021 jeg vælger nu at annulere betalingen via banken. mvh Erik
Besvar