værksted eller sort?

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
engelmann
Indlæg: 1
Tilmeldt: man 28. mar 2022 05:20
Geografisk region: Vestsjælland
Geografisk sted: svinninge

værksted eller sort?

Indlæg af engelmann »

jeg har skiftet koblingsaktuatoren på min lupo fr 2001 som har kørt 212tkm, nu har jeg udluftet den på aktuatoren,
når jeg prøver at grundindstille den kan jeg ikke få volten langt nok ned mens stikket til hydraulik pumpen er på, tager jeg stikket af og prøver igen kan jeg ikke få volten høj nok op.
jeg har nu stortset givet op på bilen og overvejer kraftigt at sende den på værksted eftersom jeg køre 164km om dagen og virkelig har brug for den.
er der eventuel nogen som vil tjene lidt penge på at lave den eller kan anbefale et godt værksted :)
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: værksted eller sort?

Indlæg af 383CI »

Læs lige i FAQèn, det er et almindeligt problem, uden jeg dog husker løsningen på det.
Eller en af de ting der kan foresage det er almindeligt, rettere.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: værksted eller sort?

Indlæg af Atjuh 3L »

Hvorfor blev den udskiftet, hvor langt har pølsehornet kørt, er det en ny aktuator?
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Besvar