fra Lupo 3L til Audi 3L/A2

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
Bøjden
Indlæg: 8
Tilmeldt: tirs 3. aug 2010 18:29
Geografisk sted: Skovlunde

fra Lupo 3L til Audi 3L/A2

Indlæg af Bøjden »

Min LUPO FRA 2003 nåede 360000, gik i stykker i Sverige, kom hjem og lidt for kostbar en rep.
Fandt en A2 med 170.000 km - tysk import - til en rimelig penge - og der ER altså forskel!! :-))
Ville skrotte bilen, men skrothandleren i Råmosen er en platugle: sagde han ikke ku´ komme i forb. m. motorkontoret...det gør jeg senere. OK, (hvad f.. ved jeg om skrotbiler - NU ved jeg en hel masse om skrothandlere: PAS PÅ!!)
FOR en måned senere kørte den sgu´ rundt med nye plader.

Det ser ud som I andre A2´ere er fingerfærdige/har mekanikersnilde.....medens jeg har brugt Morten Silverflame og Jesper (gamle makkere!!) de sidste 17 år - fine dygtige folk/værksteder, skønt jeg synes Jesper er blevet lidt vel blasert her på det sidste ...og Morten "halter lidt"...mon de kan magte en A2 fra 2001 nede hos Audi i Gladsaxe??
Eller skal jeg til Odense fremover?
jeg synes oliefyret larme mere end det gamle i Lupoen (det havde tændt 2300 gange på de 17 år!!!) - andre der har erfaring med Oliefyr?
Brugeravatar
Paul3L
Indlæg: 41
Tilmeldt: fre 6. nov 2020 23:57
Geografisk region: Sverige - (syd)
Geografisk sted: Blekinge

Re: fra Lupo 3L til Audi 3L/A2

Indlæg af Paul3L »

Bøjden skrev: tirs 16. mar 2021 17:29 ...mon de kan magte en A2 fra 2001 nede hos Audi i Gladsaxe?? Eller skal jeg til Odense fremover?
Du skal ikke forvente, at et autoriseret værksted forstår sig på A2 3L, desværre. Jeg har prøvet et par gange med en Lupo 3L, og det der med grundjusteringen, det har autoriserede værksteder endnu ikke kommet helt i mål med.

Jeg har været ganske godt tilfreds med 3Literværkstedet i Herlev, men jeg kan fornemme de er lidt fy-fy i dette forum.

Nu kan jeg se du bor det østlige Danmark, og du skriver at din Lupo gik død i Sverige, så måske du frekventerer det gamle Skåneland? Der findes nogle kompetente folk på den svenske 3L klub: https://www.lupo3lclub.se/phpbb/portal
VW Lupo 3L, årgang 2002 (07/2001), jazzblå perleffekt. 303T+ km. Skrabet dansk udgave med kopholdere, ellers intet ekstraudstyr. Har haft den fra ny og satser på den bliver veteran (30+ år). Har også en Volvo V40 D2, årgang 2017 (12/2016), hvid. 77T+ km. Med jydekrog og anhænger.
Besvar