FARVEL

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

FARVEL

Indlæg af sussi »

FARVEL - til min sidste 3L og til sparkedækdag hos Kim, da jeg jo ikke må møde op i en Citroen :-)
Ja så er Aygoen skiftet til en lidt ældre C3, (2013) dog med ombyttermotor.
Og A2eren skiftet til en 1½ år gammel Citroen C3 1.2 PURETECH 82 FEEL+ årgang 2017 der kun har gået 12xxx km. købt privat for 53.000kr. mindre end sælgeren gav for 1½ år siden.
Her er lidt spech på bilen:
5 personers, vejstribealarm, læsning af hastighedsskilte, automatisk nedblænding af bakspejl, fartpilot og hastighedsbegrænser, fjernbetjent centrallås, indfarvede sidespejle, halogen baglygter med 3D effekt, højdejustering af førersæde, varme i begge forsæder, coffee-break alarm, nedfældeligt bagsæde 2/3 – 1/3 og Isofix-beslag på de to yderpladser bag. el-sideruder for, el-justerbare sidespejle, LED-kørelys og optimerede dæk, 7” touch screen med Mirror Link og Carplay, automatisk klimaanlæg, el-sideruder for og bag, Radio Connect med 6 højttalere, Bluetooth®, USB-indgang og ratbetjening, regnsensor, tågeforlygter og indfarvede el-justerbare sidespejle med varme, gummimåtter på alle 4/5 pladser samt bagagerumsmåtte, både sommer og vinterdæk på fælge samt anhængertræk :-)
Og så fulgte der også en stemmestyret Garmin GPS med :-)
Og ja i stedet for 26/27km. literen skal jeg regne med 18/19, men jeg slipper nok for reparationer et godt stykke tid fremover og så sparer jeg jo også 1500kr i afgift årligt
M.v.h. Ejvind
Ps. Jeg bliver dog hængende her i forummet "lidt endnu" :-)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: FARVEL

Indlæg af 383CI »

A HVAD????

Personligt tænker jeg det er et kæmpe tab både for siden og for undertegnede personligt hvis ikke Hr. sussie og frue dukker op. Både her og til TræfPåToppen.
Af de få der virkeligt har holdt siden oppe og som bærende kræfter tålen kun få andre sammenligning, så ladt det "lidt endnu" være en ubestemt faktor.

Tag det som kompliment at ordret WildCard straks dukker op i mit hovede.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: FARVEL

Indlæg af Kim B Olesen »

Nej nej nej - hvad skete der lige :shock:
Er lige kommet hjem fra skiferie og åbner Lupo klubben for første gang i en uge med sådan en melding 😱
Jeg kan jo kun tale for mig selv - men er helt enig i at det en de bærende kræfter til både træf og herinde på klubben 👍

I skal være mere end velkomne til træf 👍😎
I kommer ikke til at parkere mellem de “rigtige” køretøjer 😂😂 men jeg skal nok finde en plads til sådan en franskmand i et hjørne eller en skammekrog 😎👍
Om folk så kalder det et Wildcard eller dispensation, er mig ligemeget 😎 men velkomne er i i hvert fald 👍
Tænker heller ikke Ejvind er helt færdig med 3L i hjertet alligevel 😁
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: FARVEL

Indlæg af sussi »

Jeg glemmer aldrig 3L tiden
smil.jpg
smil.jpg (79.13 KiB) Vist 7480 gange
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: FARVEL

Indlæg af doktorfrank »

Af hjertet tak 8-)
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Ejner
Indlæg: 343
Tilmeldt: lør 19. nov 2016 18:56
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Odense

Re: FARVEL

Indlæg af Ejner »

Også mange tak fra et medlem, der slet ikke har været med så længe, men som i rigt mål har nydt godt af din store hjælpsomhed med at finde de gode hints når der opstår udfordringer med den lille Wolfsburg skabning.
Dog synes jeg der står et en uløst punkt tilbage - du kommer til mod nu, at bruge en del af din dyrebare tid hos sundheds systemet, når du skal have opereret den "hårde hud" ud af hånden, manuelt gear koster...
ELY

2003 Lupo 3L m/ DPF, Ravenna Blau Metalic, anskaffet 26/1-2017 km 284.710
2018 Passat Variant TDI 150PS SCR DSG7, Reflex Silver Metallic, anskaffet 12/2-2020 km 58.000
Lupo3lklub.dk super værktøj, derfor er jeg sponsor
Søren
Indlæg: 1397
Tilmeldt: lør 17. sep 2011 22:07
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Næstved/ Lov

Re: FARVEL

Indlæg af Søren »

Ærgeligt at flere skifter væk fra 3L, mener også at Thore`s er solgt, Lars Larsens er solgt..
Men her i mit område er der så 3 nye som køre Lupo :o
Lupo 1.2 TDI 3L fra 2005 sort... 701.000km med Aerotwin viskere.. Kopholder gl model.. Garmin 2595 LTM og grå stue.. Synet uden anmærkning 15/4-2013 og 27/4-2015-, 1-5-2017 og igen den 1-5-2019 20-5-2021 og nu 6-6 2023 Ellers intet xtra udstyr

VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023
Robert
Indlæg: 319
Tilmeldt: tors 27. jan 2011 07:50
Geografisk sted: Borre Møn

Re: FARVEL

Indlæg af Robert »

Det er jeg godt nok ked af at høre :shock:
Jeg vil da håbe at du vil blive hængende på forumet og dukker op til træf.
Når det så er sagt kan jeg godt forstå dig.
Hvis man ikke har et fornuftigt udstyret værksted og har lyst til at skrue selv bliver det hurtigt dyrt og besværligt at køre 3l.
Det er ved at være nogle gamle biler som har en høj servicefaktor.
Jeg kører selv rundt i limpmode pga en regulering på turboen der har sat sig :|
Det går dog fint så længe jeg holder mig fra motorvej :roll:
Brugeravatar
Skipper
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons 17. feb 2016 19:58
Geografisk sted: Vest for Holstebro

Re: FARVEL

Indlæg af Skipper »

Det vil selvsagt være et kæmpe tab for 3L folket, og for forummet her, hvis du også lægger denne del på hylden.

Tak for indsatsen. Den har vi vist alle nydt godt af! :)
VCDS på 40" skærm er som nutella på franskbrøb - livsnødvendigt for enhver 3L ejer!

En rigtig C5'er kommer fra USA!
Besvar