Vurdering af min Lupo

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
Dusty
Indlæg: 8
Tilmeldt: ons 12. nov 2014 19:06
Geografisk sted: Roskilde

Vurdering af min Lupo

Indlæg af Dusty »

Går og overvejer at sælge min fine 3L'er da jeg stort set ikke bruger den og når jeg endelig gør så er det korte ture.

Den står som i denne tråd: viewtopic.php?f=18&t=5756&p=53638#p53638 og har nu rundet 308.000km(taget frit fra min hukommelse), sommerdæk på org. fælge er der også til den. Synet 05-08-2015.

Hvad ville jeg kunne få for den?
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4985
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Vurdering af min Lupo

Indlæg af KMDTHY »

Omkring 25-30.000
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Vurdering af min Lupo

Indlæg af sussi »

KMDTHY skrev:Omkring 25-30.000
Nok i overkanten med den inflation, der har været i brugtbiler :-(
20-25.000 vil nok nærmere være prisen.
Men venter man længe (nok meget længe) , finder man måske en der er villig til at give de 30.
Sussi
Ps. Der blev solgt en herinde forleden til 10.000kr. nysynet med renoveret gearkasse, og en mase andre nye dele.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Dusty
Indlæg: 8
Tilmeldt: ons 12. nov 2014 19:06
Geografisk sted: Roskilde

Re: Vurdering af min Lupo

Indlæg af Dusty »

Så godt der var en der gik for 10.000,- herinde men den havde også gået 230.000km længere, var ældre, havde noget rust i en skærm, en anden bagklap og ingen "luksus" udstyr.

Min er synet 5/8-2015, ingen rust, webasto fyr, elruder, sædevarme, nye bagbremser i forbindelse med syn, sommer og vinterdæk på fælge, generelt ret velholdt.

Ovenstående skal ikke tolkes som brok, mere en sammenligning med en til 10k.

Tak for jeres input, det er meget værdsat :)
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Vurdering af min Lupo

Indlæg af sussi »

Jeg fik 30.000 for min 2005 model for 2 år siden.
Og siden da er priserne styrtdykket på brugte biler.
Den havde også Webasto med gode fjernbetjening, kørt 280.000km. helt nyt batteri m.m.
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Vurdering af min Lupo

Indlæg af 383CI »

Dusty skrev:Så godt der var en der gik for 10.000,- herinde men den havde også gået 230.000km længere, var ældre, havde noget rust i en skærm, en anden bagklap og ingen "luksus" udstyr.

Min er synet 5/8-2015, ingen rust, webasto fyr, elruder, sædevarme, nye bagbremser i forbindelse med syn, sommer og vinterdæk på fælge, generelt ret velholdt.

Ovenstående skal ikke tolkes som brok, mere en sammenligning med en til 10k.

Tak for jeres input, det er meget værdsat :)
Du kan jo prøve at sætte den til salg for 300.000 så er der jo´noget at slå af I, eller 30.000 for den sags skyld og slå af derfra. Du har jo tydeligtvist en ide om hvad du kan få for den selv, så er der jo bare at se om der er en køber der er enig med dig I det, så er det jo prisen.
Altså, det køber og sælger kan blive enige om.
Med respekt er det stadigt en gammel bil og selvom den sammenligning nok heller ikke er helt rimelig kan "man" jo købe en helt ny, også med udstyr, for under 100k og den koster ikke 1000kr. ekstra fordi der ikke er partikelfilter på, tilgengæld er der jo så garenti på.
Jeg har ingen ide om hvad den bør kunne indbringe, jeg ved hvad du skulle forlange hvis jeg skulle købe den.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Vurdering af min Lupo

Indlæg af sussi »

383CI skrev:Jeg har ingen ide om hvad den bør kunne indbringe, jeg ved hvad du skulle forlange hvis jeg skulle købe den.
Tøsedreng, du ville nok kun give 15 :lol: :lol:
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Vurdering af min Lupo

Indlæg af 383CI »

sussi skrev: Tøsedreng, du ville nok kun give 15 :lol: :lol:
Arrrrrr, jeg kunne nu nok strække mig yderligere, hvis sælger starter på 30 og jeg på 15 som du siger har vi jo noget at gå ud fra, omend det er latterligt stort spring.
Jeg gav 35 for Lupo2 for over 3 år siden med 357k på klokken, dog uden udstyr, så det handler jo også om hvad "man" mener udstyret er værd i en handel.
Men der er da ikke andet for end sætte den på nettet til det sælger mener den er værd, så vil det jo vise sig om der er en køber der mener det samme, eller der kan opnåes enighed med.

Iøvrigt overvejer jeg at finde en sort mere for at have adgang til stumper, enten fra den ene eller anden så jeg kunne/ville ikke være helt uden interesse.
Jeg forbereder bare på den ikke er belagt med guld, om jeg skulle købe den eller en anden.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Vurdering af min Lupo

Indlæg af Vyffe »

383CI - du kan købe min, når den dør af rust :)
Gav i øvrigt 24k for min for lidt over 4 år siden v. 431tkm (uden udstyr).
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Besvar