Farvekoden til min dybblå lupo årgang 2005?

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
Nabu
Indlæg: 37
Tilmeldt: tirs 29. maj 2012 13:56
Geografisk sted: Østjylland

Farvekoden til min dybblå lupo årgang 2005?

Indlæg af Nabu »

Hvordan finder jeg farvekoden til denne dybblå Lupo 2005? Findes det i instruktionsbogen? Og hvilke bogstaver angiver det? Der er en der har ødelagt min benzinklap så skal købe en på autoophug tak :)
Brugeravatar
Rasbi
Indlæg: 378
Tilmeldt: fre 12. sep 2014 12:57
Geografisk sted: Roskilde

Re: Farvekoden til min dybblå lupo årgang 2005?

Indlæg af Rasbi »

Jeg vil tro det står lige til venstre for reservehjulsbrønden på et markat på chassiet. Min er softblue, den farve hedder LR5A.
Solgt: 02' L3L (m. original syrekas'). Ekstraudstyr: Programérbart viskerinterval og aircondition (virkede dog kun om vinteren).
Nabu
Indlæg: 37
Tilmeldt: tirs 29. maj 2012 13:56
Geografisk sted: Østjylland

Re: Farvekoden til min dybblå lupo årgang 2005?

Indlæg af Nabu »

Nice. Tak :)
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Farvekoden til min dybblå lupo årgang 2005?

Indlæg af Thore J »

Som Rasbi siger..og hvis det skulle være ulæseligt, så kig her.. http://forums.clublupo.co.uk/index.php? ... es-thread/
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Farvekoden til min dybblå lupo årgang 2005?

Indlæg af sussi »

Der burde sidde et komplet "oplysnings skema" på 1. side i instruktionsbogen.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Besvar