Tandstang ! ?

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
Cappi
Indlæg: 43
Tilmeldt: tors 31. jul 2014 01:43
Geografisk sted: Silkeborg området

Tandstang ! ?

Indlæg af Cappi »

Godaften

Jeg har efter lidt fejlsøgning fundet ud af at min tandstang er defekt.

Meeen det er ikke det den her tråd handler om, har kigge lidt på dele.
Hvordan i al verden kan de være at vagshops tandstang UDEN manchetter og styrestænger koster 4200kr MERE end en uoriginal fra mister auto ?

http://www.mister-auto.dk/da/tandstang/ ... .5720.html

http://shop.vagtech.dk/product_info.php ... o-3l-p-426

Er der evt. nogen der har været i gang med at udskifte tandstang på jeres egen 3l'er ?
Du kan få 2 ud af 3 ting
hurtigt godt eller billigt!
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Tandstang ! ?

Indlæg af sussi »

Cappi skrev:Hvordan i al verden kan de være at vagshops tandstang UDEN manchetter og styrestænger koster 4200kr MERE end en uoriginal fra mister auto ?
Det er der en meget god forklaring på "Den er ORIGINAL" og den passer til din bil ;)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Ørum
Indlæg: 203
Tilmeldt: man 20. dec 2010 20:56
Geografisk sted: Ansager

Re: Tandstang ! ?

Indlæg af Ørum »

Da jeg købte vores lupo, var vores tandstang defekt. Jeg kørte til en hugger og pillede en af en anden 3L og gav 200kr for den. Så var jeg sikker på og få en original på og har sparet en masse penge
Vw Lupo 3L 2004
Vw Passat 3c highline 2005
Vw Touran highline 2007
Vw Multivan 1996
Vw Passat 1.6TS 1976
Vw 113 Bobbel 1957
Vw T1 bus 1956
Cappi
Indlæg: 43
Tilmeldt: tors 31. jul 2014 01:43
Geografisk sted: Silkeborg området

Re: Tandstang ! ?

Indlæg af Cappi »

Sussi.

Under alle omstændigheder, så "burde" den passe og hvad angår kvaliteten så kan jeg nå og skifte den inkl. sporring 2-3 gange vel og mærke hvis den går i stykker efter garantien er udløbet .. ?
Du kan få 2 ud af 3 ting
hurtigt godt eller billigt!
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Tandstang ! ?

Indlæg af sussi »

Cappi skrev:Sussi.
Under alle omstændigheder, så "burde" den passe og hvad angår kvaliteten så kan jeg nå og skifte den inkl. sporring 2-3 gange vel og mærke hvis den går i stykker efter garantien er udløbet .. ?
Enig, men du stillede et spørgsmål, jeg svarede. ;)
Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Kim B Olesen
Indlæg: 4801
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Tandstang ! ?

Indlæg af Kim B Olesen »

Du skal ikke regne for meget med mister auto med sådan nogle stumper og passe til en 3L, men den kan da altid sendes tilbage igen hvis den ikke passer :)
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: Tandstang ! ?

Indlæg af doktorfrank »

Du skal ikke regne alt for meget med ret mange af netbutikkerne mht 3L…og i hvert fald ikke Mister A
:roll:
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Tandstang ! ?

Indlæg af Thore J »

doktorfrank skrev:Du skal ikke regne alt for meget med ret mange af netbutikkerne mht 3L…og i hvert fald ikke Mister A
:roll:
Jeg har aldrig fået noget fra Mister Auto som ikke passede.. én gang var jeg selv i tvivl og købte derfor 2 forskellige vandpumper, og der var der ingen problemer overhovedet med returnering af den jeg ikke kunne bruge..
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
doktorfrank
Indlæg: 2310
Tilmeldt: søn 24. okt 2010 11:14
Geografisk sted: Ringsted

Re: Tandstang ! ?

Indlæg af doktorfrank »

Det glæder da mit gamle hjerte at høre, at andre har været mere heldige med dette franske foretagende end jeg.
;)
I familien: Lupo 3L -99/00, VW Lupo 3L -01, 2 x Audi A2 3L -02, VW Golf GTi 2,0 Edition One -89, Skoda Roomster 1.4 Tdi 85 Scout -07, VW Buggy.
Robert
Indlæg: 319
Tilmeldt: tors 27. jan 2011 07:50
Geografisk sted: Borre Møn

Re: Tandstang ! ?

Indlæg af Robert »

Jeg har prøvet at bestille 2 gange hos mister auto og begge gange har det været forkerte stumper de sendte.
og tilbagelevering af de forkerte stumper var en kamp og jeg kom til at betale fragten.
Martin9382
Indlæg: 14
Tilmeldt: man 25. maj 2015 21:44
Geografisk sted: Tylstrup

Re: Tandstang ! ?

Indlæg af Martin9382 »

Hvis du ikke har afskaffet en tandstang endnu har jeg en brugt fejlfri du kan købe:)
VCDS Tylstrup :)
Besvar