Tilføjelse til "Instrumentbelysning ved varmeregulering midterkonsol skiftes"

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
Torben
Indlæg: 4
Tilmeldt: søn 3. okt 2010 22:16
Geografisk sted: Brønshøj

Tilføjelse til "Instrumentbelysning ved varmeregulering midterkonsol skiftes"

Indlæg af Torben »

Det lykkedes også for mig at skifte den lille pære bag blæserhastighedsknappen uden brug af værktøj, som beskrevet sidst i tråden "Instrumentbelysning ved varmeregulering midterkonsol skiftes".
De 3 drejeknapper og 3 stykker plast skal af og pæren er frit tilgængelig. Det kræver blot gode fingerkræfter og ca. 5 minutters arbejdstid.
Ovenstående er blot en bekræftelse på, at det kan lade sig gøre at skifte pæren uden brug af værktøj.
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Tilføjelse til "Instrumentbelysning ved varmeregulering midterkonsol skiftes"

Indlæg af Thore J »

Hvorfor pille alle 3 m.m knapper af?? det er kun bag den midterste at pæren sidder...

Men jeg tror i øvrigt at det er lidt forskelligt både hvor mange fingerkræfter folk har og hvor godt dreje-knappen sidder fast..
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
reffub
Indlæg: 107
Tilmeldt: lør 2. maj 2015 07:07
Geografisk sted: Aalborg

Re: Tilføjelse til "Instrumentbelysning ved varmeregulering midterkonsol skiftes"

Indlæg af reffub »

Thore J skrev: Men jeg tror i øvrigt at det er lidt forskelligt både hvor mange fingerkræfter folk har og hvor godt dreje-knappen sidder fast..
Da jeg skulle skifte min tror jeg satm. ikke på nogle kunne skifte den uden en tang, så jeg tror også det er forskelligt hvor stramt de sidder.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Tilføjelse til "Instrumentbelysning ved varmeregulering midterkonsol skiftes"

Indlæg af sussi »

I behøver ikke at "tro" ;)
Nogle, er lige til at trække af :D andre, sidder som de er limet fast :evil:
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Mdo227
Indlæg: 224
Tilmeldt: tirs 6. maj 2014 20:03
Geografisk sted: Ikast

Re: Tilføjelse til "Instrumentbelysning ved varmeregulering midterkonsol skiftes"

Indlæg af Mdo227 »

efter at have lavet disse, så er de nemme at trække ud :D de kan slides op skal det pointeres!
Billede
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Tilføjelse til "Instrumentbelysning ved varmeregulering midterkonsol skiftes"

Indlæg af Thore J »

sussi skrev:I behøver ikke at "tro" ;)
Nogle, er lige til at trække af :D andre, sidder som de er limet fast :evil:
:lol: :lol: .. Jeg ville bare ikke fornærme nogen.. men bevares..

Jeg VED at nogle knapper sidder bedre fast end andre ... og jeg VED også at nogle mænd har små tynde kontorfingre og ikke er i stand på at klemme en kogt pølse i stykker uden at bruge værktøj ;)
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Henrik L
Indlæg: 58
Tilmeldt: søn 9. aug 2015 11:32
Geografisk sted: Brøndby Strand

Re: Tilføjelse til "Instrumentbelysning ved varmeregulering midterkonsol skiftes"

Indlæg af Henrik L »

Jeg brugte en god rørtang, hvor jeg viklede kæberne ind i gaffa.

Mine kontorfingre kunne sgu ikke sådan bare hive den midterste knap ud :geek:
Lupo 3l Softblue 2001
Lupo 3l Rød 2002 - UDLÅNT
Audi A2 Sølv 2003
Besvar