Overvågningsudstyr?

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Overvågningsudstyr?

Indlæg af Atjuh 3L »

Findes der en her på forum der har adgang til BILLIGT men SUPERGODT overvågningsudstyr?

Vi taler om trådløs kamera overvågning, med nightvision, gerne med motion sensor, i kvalitet der kan bruges til efterforskning, også hvad angår nattebilleder?

Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
tannis
Indlæg: 120
Tilmeldt: man 23. apr 2012 18:18
Geografisk sted: sjælland

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af tannis »

Har du kikket på et viltkamara , bruger det selv til vildsvin om natten .
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af 383CI »

Dne slags kan købes meget billigt i kina, og det virker. Jeg har fin overvågning her f.eks. men du er nok nød til at beskrive hvad du forventer det kan?

Sidde ude eller inde?
Optage på kort/server?
Til gået fra nettet eller?
Kablet/trådløst?

Overvågnings udstyr er en bred betegnelse.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af sussi »

Som 383CI skriver, det kan købes meget billigt i Kina, men pris og kvalitet hænger desværre ikke altid sammen, man kan være heldig at noget "billigt skrammel" faktisk er super kvalitet, og omvendt kan noget forholdsvis dyrt udstyr være noget rigtigt bras.
Jeg handler rigtig meget i Kina/Hong kong, og nogle gange er det jeg har købt, lige til papirkurven, andre er det faktisk rimelig god kvalitet, men i betragtning af at meget af det er til mellem 1/5 og 1/10 af prisen herhjemme, så er det alt i alt ikke så ringe endda :D :D
M.v.h. Sussi
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af sussi »

Fandt lige denne
http://www.eachbuyer.com/1000tvl-3-arra ... 64285.html
Her er en fra Holland, så slipper man for Mons og gebyr, man skal bare købe for 30$.
http://eud.dx.com/product/cotier-tv-631 ... -844315912
Sussi
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af Atjuh 3L »

Kigger lige på de links, tak.

Det skal sidde udendørs, være trådløst, kunne overføre til egen server/netværksharddisk, være i en kvalitet, dag/nat, så det kan bruges som bevismateriale, (jeg er klar over at privatoptagelser ikke kan bruges til dette, men kvaliteten skal være så det kunne), med motionsensor.

Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
HamSjelv
Indlæg: 1839
Tilmeldt: søn 4. jul 2010 15:30
Geografisk sted: Syddanmark

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af HamSjelv »

Hejsa,

Videoovervågning sikrer ikke dine værdier.....


/
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af Atjuh 3L »

Skal ikke have beskyttet nogle værdier, men skaffet beviser mod en håndfuld utilpassede lømler.

Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af ph. »

HamSjelv skrev:Hejsa,

Videoovervågning sikrer ikke dine værdier.....


/
Nææh men har man en formodet mistanke imod en så er det jo en forholdsvis nem måde at få det be/ afkræftet på når det er et tilbagevendende problem. ;-)
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af 383CI »

HamSjelv skrev:Hejsa,

Videoovervågning sikrer ikke dine værdier.....


/
Jeg er ikke ubetinget enig. Jeg bor på en lille ejendom beliggende ud til en lille vej "man" ikke bare kommer gående på.
Jeg har haft besøg af flere østperkere der ville sælge tegninger og andet helt åbentlyst tåbeligt, når jeg så lige har trukket dem hen i kamera dækning og peget diskret på et af flere kameraer er de feset af igen, uden yderligere forsøg på at afsætte deres lort.

Flere i området har fået tømt huse, også naboen, så sikre måske ikke entydigt, men min oplevelse er det måske skræmmer nogle væk.

Opretter:
Jeg har flere forskellige udenfor. Et lidt ældre LevelOne til en mindre formue, der er kvaliteten helt ok, softwaren er lidt dum men det dur.
Jeg har også et par stykker fra foscam.dk de er billigere men kvaliteten er bedre, de er også nyere. Dog er det ikke lykkes mig at få netop dem til at recorde.
Det meste af det du efterspørger ligger jo i softwaren, og min opfattelse er det koster nogle penge hvis det skal kunne noget. Her køre mine med det SW det fulgte med på en PC.
Alt her er kablet så har ingen erfaring med trådløs kobling.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
ajacobsen
Indlæg: 20
Tilmeldt: tors 14. feb 2013 19:38

Overvågningsudstyr?

Indlæg af ajacobsen »

Har lige købt i Kina endte på ca 650 kr stk. Fuld HD, Night vision, motion sensor. Har en mikro server hvor jeg kører milestone go på, gratis sw som optager i 5 dage. Med licens længere. Fungerer perfekt og meget overrasket over så god kvaliteten er... De kører POE (strøm gennem netværk) så du skal bare trække netkabel. Med nogle gå kameraer lægger du hurtigt dit wifi ned. Mine ligger på 2-3 mbit pr kamera.


Sent from my iPhone using Tapatalk
SVK
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 14:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af SVK »

På VAGcars er der flere, som bruger deres Synology NAS til at styre X antal kameraer. Hvis du søger på overvågning, så dukker der en række tråde op.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af 383CI »

SVK skrev:På VAGcars er der flere, som bruger deres Synology NAS til at styre X antal kameraer.

Jeg har, men interesse, set på en sådan flere gange. Dels fordi det er noget rod med forskellige kamera`s i forhold til at recorde på en pc, dels fordi den jeg har stående er temmeligt presset.
Men jeg erkender jeg ikke kan lure om det overvågnings SW er med, eller det er noget man skal købe ved siden af?
Flere steder kan man købe licens til overvågningen på SYSlog serveren.

En/nogle der har en ide om det?

Opretter, fandt lige tilfældigt, den kan du jo prøve, de tager jo retur hvis ikke det virker. Det gør firmaer på nettet jo også, så det er vel bare at prøve at købe et der syntes at leve op.

http://www.aldi.dk/aldi_tradlost_ip_net ... 16552.html
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
ajacobsen
Indlæg: 20
Tilmeldt: tors 14. feb 2013 19:38

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af ajacobsen »

Har en qnap. Gratis til 2 kameraer. Det afhænger af modellen. Den er i øvrigt til salg uden diske :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
SVK
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 14:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af SVK »

Det er det samme med Synology. Der følger f.eks. 2 stk med gratis med en DS215j, som er den mindste model med 2 harddiske. Den understøtter dog op til 10 kameraer, hvis man tilkøber ekstra licenser. De koster vist ca. 400 kr. pr. stk.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af 383CI »

SVK


Tjek og tak, jeg skal vist have en model der har nogle flere licenser "indbygget" eller stikker det af, men det lyder som det er den eneste rigtige løsning, i hvert fald her.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af Atjuh 3L »

Jeg takker for inputs.

Nu må vi se hvad jeg finder ud af, da politiet har anbefalet at jeg får noget udstyr hvor det er muligt at se ansigter ordentlig, selv i mørke.

Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af sussi »

Hvad med et par STORE FEDE LED projektører. :D
http://eud.dx.com/product/mz-square-25- ... -844325681
2 stk - 12V - kr 341.62
http://eud.dx.com/product/marsing-ll-01 ... -844322133
230V Price : kr 249.88

M.v.h. Sussi
Brugeravatar
Atjuh 3L
Indlæg: 1739
Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Køge
Kontakt:

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af Atjuh 3L »

De er fløjtende ligeglade med lys og opmærksomhed.

Beviser er det eneste der tæller, desværre.

Mvh,

Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: Overvågningsudstyr?

Indlæg af Thore J »

Atjuh 3L skrev:De er fløjtende ligeglade med lys og opmærksomhed.

Atjuh 3L.
Men lys goer en del for billedkvaliteten ;)
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Besvar