Autodele24.com

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
Allanvjohansen
Indlæg: 10
Tilmeldt: tirs 16. okt 2012 19:30
Geografisk sted: Odense

Autodele24.com

Indlæg af Allanvjohansen »

Hej. Jeg vil lige ordene et par småting på min lupo fx blinkerarm, olie skift osv. på autodele24.com kan jeg se at der er et ret stort udvalg til billige priser .... MEN er der en hage ved det? Eller ?
- har nogen erfaringer?
hschack
Indlæg: 38
Tilmeldt: fre 17. jun 2011 17:50
Geografisk sted: Horsens

Re: Autodele24.com

Indlæg af hschack »

Hej
jeg har købt ved dem flere gange også ved dem der står bag siden http://www.autoteile24.de/
kun gode oplevelser ;-)
det de ikke har kan de normalt skaffe

/hygge
PBJensen
Indlæg: 19
Tilmeldt: tirs 6. maj 2014 13:34
Geografisk sted: Odense

Re: Autodele24.com

Indlæg af PBJensen »

Har også lige købt forbremser og en bagfjedre til Lupoen og det virker fint som det skal :) Leveringen tog dog en uge, men ingen problemer med delene.
cwl
Indlæg: 7
Tilmeldt: tirs 5. aug 2014 16:22
Geografisk sted: Køge

Re: Autodele24.com

Indlæg af cwl »

Hej
Jeg skal også ud og købe et nyt sæt forbremser til min lille Lupo. I den forbindelse har jeg kigget på de to sæt ATP autoteile fører. Mit spørgsmål er, hvad forskellen er på de to sæt er udover prisen, og kan det betale sig at købe billigt, fremfor det dyre sæt, der garanteret er bedre kvalitet.

De bedste hilsner Casper

Link til begge sæt:
https://www.atp-autoteile.de/products/g ... ist-1-20-0
VW Lupo 1,2 TDI 3L, 2005.
lotus
Indlæg: 278
Tilmeldt: tors 8. jul 2010 11:07
Geografisk sted: vestsjælland

Re: Autodele24.com

Indlæg af lotus »

Jeg har købt en klimakompressor til min Lupo (med aircon) hos Autoteile-supermarkt.de. Ifølge deres hjemmeside skulle den passe til en Lupo 3L, men da den kom, passede den ikke.

Jerg har sendt den retur for 3 uger sigen (returporto kr 230, som de ikke vil dække), og efter 3 uger jeg har ikke modtaget beløbet på kr 2074 som jeg har betalt.

Jeg vil kraftigt advare mod at bestille hos dem - de lover alt (alt kan sendes retur) men holder intet. Efter min opfattelse bør de dække porto, da de opplyser at klimakompressoren passer.
Den der passer (en Lucas), kan de ikke skaffe, ej heller nogen der svarer dertil.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Autodele24.com

Indlæg af 383CI »

Jeg er enig med Lotus

Det var der jeg fik støddæmpere fra, købt på oem nummer og de passede ikke.
Det ragede dem en høstblomst, så nu har jeg skide dyre dæmpere til en bil jeg ikke ander hvad er for en. Det kan være for billigt!
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
bertlov
Indlæg: 68
Tilmeldt: ons 31. okt 2012 18:46
Geografisk sted: Fyn

Re: Autodele24.com

Indlæg af bertlov »

Interessant udvikling...
Der bliver spurgt til dele fra "Autodele24.com" som også er autodele24.dk m.fl. (Autodoc GmbH) firmaet er hjemmehørende i BERLIN, og jeg har selv handlet med dem flere gange.
Meget professionelt firma som jeg klart kan anbefale, hvis man kan vente en god uges tid på delene.

Så skrives der om "Autoteile-supermarkt.de" ikke er så godt et firma, men det er hjemmehørende i MÜNCHEN, og har intet med det andet firma at gøre...
Hold nu lige de forskellige internetforretninger adskilt, bare fordi de begge er fra tyskland, er de ikke nødvendigvis lige gode/dårlige.


/Søren
Lupo 1,2 TDI 3L - 2000 Med kopholder, hanskerum og Micro GRA (Km 740.000+)
Audi A2 1,2 TDI 3L - 2003 model
Audi A6 2,8 Quattro - 1995
Audi A8 4,2 Quattro - 2003
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Autodele24.com

Indlæg af 383CI »

bertlov skrev:Interessant udvikling...
Der bliver spurgt til dele fra "Autodele24.com" som også er autodele24.dk m.fl.
Meget professionelt firma som jeg klart kan anbefale, hvis man kan vente en god uges tid på delene.

/Søren
Men åbentbart ikke så professionelle de kan se forskel på støddæmpere for dem jeg fik, igen på originalnummer, passer ikke på min 3Lèr.

Men det kan jo også være mig der ikke er professionel nok til at kunne montere støddæmpere til en OpelKadet eller hvad det nu er for nogle jeg har fået, på en VW 3L.
Det er også en mulighed.

I min verden kunne de, og den slags foretninger, ligeså godt sælge haveslangere eller luftmadresser, for de kyler bare numre i en kasse og fralægger sig ethvert ansvar når der kommer en ostehøvl i stedet for en skål, for nummeret passer.
Det er der selvfølgeligt også et utal af danske webshops der gør, men her har vi så 14 dages returret som sikre mod den slags idioti fra SaurkrautGnaskerne på den side af grænsen der er tættets på Egypten hvorfra Merkel åbentbart har fået så mange ind snydementaliteten har sneget sig vej ind i de ellers anstændige badeturister med FranskBrødsDejsHvid ølvom!
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
bertlov
Indlæg: 68
Tilmeldt: ons 31. okt 2012 18:46
Geografisk sted: Fyn

Re: Autodele24.com

Indlæg af bertlov »

:lol:
Kan kun sige at jeg endnu ikke har fået noget derfra der ikke har passet, men jeg har jo selvfølgelig også kun handlet der igennem et par år (20-30 forsendelser)....

Men har da også prøvet at få en plasticclips i stedet for en pakdåse hos VW i Slagelse, så i DK kan de også fejle :o

/Søren
Lupo 1,2 TDI 3L - 2000 Med kopholder, hanskerum og Micro GRA (Km 740.000+)
Audi A2 1,2 TDI 3L - 2003 model
Audi A6 2,8 Quattro - 1995
Audi A8 4,2 Quattro - 2003
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Autodele24.com

Indlæg af 383CI »

bertlov skrev::lol:

Men har da også prøvet at få en plasticclips i stedet for en pakdåse hos VW i Slagelse, så i DK kan de også fejle :o

/Søren

Hvis du læser hvad jeg skriver så er den store forskel, min optik, at det er muligt at bytte/retursende her i dk uden bøvl og brok.
Modsat med de PølseSpisere der er lige så¨kolde i røven som deres bilafgifter er lave!

Netop fordi nogle/mange dele er unikke til 3Lèren kan det vise sig st være meget værd, fordi jeg har modtaget flere vare, købt på OEM nummer (hos dem) og alligevel fået noget der sikkert passer på en anden type NaziGryde end min.

Og nu var oplæget jo erfaringer med passermåske24.com

Men har du, med held, bestilt og fået f.eks. forreste støddæmpere og/eller en generator/startmotor til den Lupo 3L der rent faktisk passer på en 3Lèr ser jeg gerne link?

Og/eller styrekugler der har bid med mere end 1cm. gevin, igen købt på OEM nummer. De passer nemlig heller ikke, de skal købes til en balje med servo hvis "man" vil have dem forsvarligt lange nok.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
Besvar