Nyt værksted omkring Aalborg?

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
klaphatten
Indlæg: 11
Tilmeldt: man 18. nov 2013 10:32
Geografisk sted: Aalborg

Nyt værksted omkring Aalborg?

Indlæg af klaphatten »

Har desværre erfaret at Per Staunsgaard Aalborg Gearteknik har trukket stikket og lukket butikken - nogen der ved hvorfor og om han eventuelt åbner igen?

Hvis ikke, er der så nogen der kan anbefale kompetent Lupo værksted omkring Aalborg? Eller kan det bedst svare sig at drøne en tur til Mercani Biler i Randers?
SVK
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 14:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nyt værksted omkring Aalborg?

Indlæg af SVK »

Kør ud til Kristian der har http://www.kjautoteknik.dk/
Han laver også mange Lupoer. Samt generelt biler fra VAG-koncernen.
klaphatten
Indlæg: 11
Tilmeldt: man 18. nov 2013 10:32
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nyt værksted omkring Aalborg?

Indlæg af klaphatten »

Var helt tilfældigvis ude ved Christian for et par måneder siden for at få lavet service, og det var også fint nok. Men tænkte bare om der var nogen der var endnu bedre og endnu mere Lupo eksperter?
SVK
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 14:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nyt værksted omkring Aalborg?

Indlæg af SVK »

Ikke mig bekendt. Jeg kender umiddelbart kun til Kristian. Har ikke selv fået lavet noget hos ham endnu, men kender til flere Lupo og andre VAG bilejere, som har tilkendegivet de har været tilfredse.

På VAGcars er der også nævnt AM auto: http://www.am-auto.dk/
Dem har jeg dog personligt ingen erfaring med.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Nyt værksted omkring Aalborg?

Indlæg af sussi »

Jeg har snakket med Jesper (JP Auto) i dag, han fortalte at Kristian tidligere var ansat hos Vegger Auto, man startede sit eget værksted på næsten samme tid som Jesper startede i Havdrup.
Så Kristian har også godt tjek på 3L bilerne.
M.v.h. Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Daaaarn
Indlæg: 277
Tilmeldt: man 2. aug 2010 09:34
Geografisk sted: 9000

Re: Nyt værksted omkring Aalborg?

Indlæg af Daaaarn »

Malle auto ved Løgstør har også stor erfaring indenfor VAG og dermed også 3L. Han er en dygtig mekaniker med masser af udstyr i værkstedet! Ydelsesrullefelt, 5-gastester, osv osv. Tilmed uddannet autotekniker og dieseltekniker.. :)
Prøv at hør ham....
Gennemsnittet ligger på 30 km/L...
Rekord: (længst) 34,4 - (kortest) 21,2 km/L
KAE
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors 26. jun 2014 16:34
Geografisk sted: Frederikshavn

Re: Nyt værksted omkring Aalborg?

Indlæg af KAE »

Per Stausgård har vist ingen planer om at reparere Lupo'er igen. :cry: Min Lupo bliver nu efterset af Kaj Juel i Dronninglund, www.kajjuel.dk . Et seriøst værksted med behagelige mennesker og som også ved en del om Lupo 3L. Har fået efterset "fars dyt" der flere gange og er yderst tilfreds. :)
kappel
Indlæg: 1
Tilmeldt: lør 6. mar 2021 16:20
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nyt værksted omkring Aalborg?

Indlæg af kappel »

Overvejer at købe en Audi 3l. Er der nogen i det her forum, der ved om der er et værksted, der er vant til Lupo/ 3l i nærheden af Aalborg, Jeg har tidligere haft en Lupo, og jeg var ikke imponeret over det autoriserede værksted i Aalborg.
Besvar