Afmonter sidespejl

Forummet hvor der snakkes biler
Besvar
Brugeravatar
Madsls
Indlæg: 204
Tilmeldt: man 28. sep 2015 18:34
Geografisk sted: Randers kommune

Afmonter sidespejl

Indlæg af Madsls »

Da jeg købte min Lupo. Var der en strips til at holde mit føre sidespejl fast. Pga. At den vist er skadet i tænderne eller sådan noget. Men er der nogle som ved hvordan man afmonter et sidespejl.? Så man muligvis kan skifte det til nyt, eller kom ind og se hvad der skal skiftes om det er tænder der er knækket og et nyt som skal på. Eller andet.? Jeg har nemlig prøvet at søge lidt på nettet og på siden her men intet kommer frem af det jeg søger og ønsker.
Mdo227
Indlæg: 224
Tilmeldt: tirs 6. maj 2014 20:03
Geografisk sted: Ikast

Re: Afmonter sidespejl

Indlæg af Mdo227 »

pil plast dækket af på indersiden af døren, så er der så vidt jeg husker to skruer som holder spejlet fast. Skru disse to ud og så burde du kunne lirke spejlet ud af døren fra ydresiden
Brugeravatar
Madsls
Indlæg: 204
Tilmeldt: man 28. sep 2015 18:34
Geografisk sted: Randers kommune

Re: Afmonter sidespejl

Indlæg af Madsls »

Mdo227 skrev:pil plast dækket af på indersiden af døren, så er der så vidt jeg husker to skruer som holder spejlet fast. Skru disse to ud og så burde du kunne lirke spejlet ud af døren fra ydresiden
Tak for det, men der er ikke en bestemt måde de skal pilles af? Sidste gang jeg gjore det på en nyre modem bil. Kostet det et helt nyt metal dæksel som skulle popnittes fast, som have plastik arme monteret. Men er det bare lige til på en Lupo?
Mdo227
Indlæg: 224
Tilmeldt: tirs 6. maj 2014 20:03
Geografisk sted: Ikast

Re: Afmonter sidespejl

Indlæg af Mdo227 »

Det er ligetil så vidt jeg husker fra de gange jeg har pillet dem af, det er trods alt en aldrende bil :)
Besvar