Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Til planlægning af og orientering om træf og events m.m.
Michael
Indlæg: 10
Tilmeldt: tors 24. feb 2011 15:58
Geografisk sted: hobro

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af Michael »

Jeg syntes også det er en god ide med den lupo aften. Jeg stemmer for vi så kalder den lupolørdag så vi kunne nå at skrue lidt om eftermiddagen og så evt i samlet flok køre en tur til bilka i Aalborg kl 21 der skulle vist være en hel del menesker samlet der går op i biler..... Jeg vil også godt bidrage med lidt små rep den aften så som bremsere og anlæg og sådan bare ikke helaftens opgaver. Arrh jeg kan nok også hjælpe med at knække en antenne eller sparke en lygte ind hvis det er :shock:
vanquish99
Indlæg: 282
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 23:11
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af vanquish99 »

Ja men jeg er skam os klar, hvis der stadig er planer og plads? Kunne da være meget sjovt, men jo stemmer også for en lørdag/søndag.
SVK
Indlæg: 330
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 14:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af SVK »

Beklager svartiden. Har lige hurtigt talt med Jesper i dag. Han skal lige vende hans kalender efter mulige datoer.

Det er så lørdag eller søndag der kigges efter :).

Stadigvæk: Hvis der er nogle af jer som skal have lavet nogle småting, så sig gerne til, så der er noget at lave andet end at sparke dæk og stå med hænderne i lommen :lol:. Så kan vi evt. lave en fin guide herind til.
vanquish99
Indlæg: 282
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 23:11
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af vanquish99 »

Ja men jeg har sådan set nogle ting jeg står for at skal ha lavet.

1. Skift af Dieselfilter
2. Skift af skumfiduser på bagstøddæmpere
3. Skift af Hydraulikolie, pakninger og klips, hvor jeg håber på at jeg kan få det i akktuatoren luftet ud også.
4. Skift af Gearolie.

Så hvis det er noget folk har lyst til at hjælpe med, ligger jeg gerne bil til.

Det er vel forholdsvis lille opgaver for erfarne folk, men jeg har ikke selv prøvet at rode med det, så jo jeg er klar :)
Kim B Olesen
Indlæg: 4803
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af Kim B Olesen »

Jeg er også frisk på at hjælpe med at lave noget - og altid frisk på at lære noget nyt :D Der var en der skrev han manglede en ide til centrallås på bagklap, uden at skulle skifte låsekasse - den ide mangler jeg også :lol:
vanquish99
Indlæg: 282
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 23:11
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af vanquish99 »

døde vi helt her igen drenge?
Tonny
Indlæg: 26
Tilmeldt: lør 16. apr 2011 21:36
Geografisk sted: 7280
Kontakt:

Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af Tonny »

Hvis de handler om sparke dæk så deltag da under samme fane som VAGcars. Jeg ved de har et sparke dæk træf tirsdag, måske en der ikke sidder i Lalandia med sin iPhone kan linke til træftråden.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af sussi »

Tonny skrev:Hvis de handler om sparke dæk så deltag da under samme fane som VAGcars. Jeg ved de har et sparke dæk træf tirsdag, måske en der ikke sidder i Lalandia med sin iPhone kan linke til træftråden.
Jamen det var dæk på 3L'ere vi skulle sparke på ;) ;)
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Tonny
Indlæg: 26
Tilmeldt: lør 16. apr 2011 21:36
Geografisk sted: 7280
Kontakt:

Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af Tonny »

sussi skrev:
Tonny skrev:Hvis de handler om sparke dæk så deltag da under samme fane som VAGcars. Jeg ved de har et sparke dæk træf tirsdag, måske en der ikke sidder i Lalandia med sin iPhone kan linke til træftråden.
Jamen det var dæk på 3L'ere vi skulle sparke på ;) ;)
Dem kan i jo selv tage med ;) der bliver jo ikke færre 3L'ere eller dårligere vilkår ved at deltage sammen med andre bilentusiaster.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af sussi »

Tonny skrev:Hvis de handler om sparke dæk så deltag da under samme fane som VAGcars. Jeg ved de har et sparke dæk træf tirsdag, måske en der ikke sidder i Lalandia med sin iPhone kan linke til træftråden.
Det oprindelige oplæg til denne tråd var:
Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg
Jesperaalborg har på et tidspunkt tilbudt, at vi kunne mødes ude ved ham til lidt Lupo snak. Bare et par timer en eller anden aften. Evt. smide en bil på lift og skille et eller andet ad...
vanquish99
Indlæg: 282
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 23:11
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af vanquish99 »

ja det vil da være fedest hvis vi køre det på en Lupo aften! Vil os være rigtig godt, hvis vi evt kunne benytte muligheden for at få taget nogle gode billeder af de forskellige ting der bliver snakket om her inde, så der ikke hersker nogen tvivl om hvad der bliver henvist til, når de forskellige dele omtales. Ku være fedt nok under FAQ med en lille billedeserie :)
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af Clayton »

Det bliver sq kun ved snakken.... undskyld mit dårlige indlæg :-)
Hader FB :roll:
Kim B Olesen
Indlæg: 4803
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af Kim B Olesen »

Jeg er sgu stadig frisk - men hvad skete der med SVK og JesperÅlborg - ikke for at kritisere - jeg vil også stadig gerne hjælpe med at stable noget på benene hvis det bliver aktuelt :D
Brugeravatar
Thiesen
Indlæg: 17
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 09:09
Geografisk sted: Vissenbjerg, Fyn

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af Thiesen »

nu er sommeren snart på vej, så vi kan da også tage et meet på kajen i Middelfart. jeg har dog ikke ikke mulighed for at tilbyde et værksted, hvor vi kan sparke dæk osv. Men vi kan altid mødes til en is hvis det er.

Jeg er også frisk på at køre til Aalborg, hvis det passer med datoerne.
6X16 Porsche C2 poleret fælge med 165/40-16 dæk.
vanquish99
Indlæg: 282
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 23:11
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af vanquish99 »

Ja men hvis det er, vil jeg da evt kunne lave en aftale med FixDinBil A/S ude i skalborg på Nibevej (lige over for bilka), hvis det fordi vi mangler et værksted. De har åben til kl 19 i weekenden og det min kammerat der ejer det, så vi kan få en god aftale på 1 eller 2 life eller hvor meget nu vi synes vi har behov for. Der er 10 lifte der ude, så kan vi da få smidt en bil i vejret og kigget lidt på det, hvis det ikke er muligt at være i det oprindeligt tiltænkte værksted.
Harbo
Indlæg: 5
Tilmeldt: tirs 24. maj 2011 14:43
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Sparke dæk aften i Nordjylland/Aalborg

Indlæg af Harbo »

Jeg deltager også gerne, så kom nu med en dato! mvh Peter
Besvar