Hvad mener i ? Ang. Handel

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
KennyBecker
Indlæg: 32
Tilmeldt: tors 25. okt 2012 22:42
Geografisk sted: Aabenraa

Hvad mener i ? Ang. Handel

Indlæg af KennyBecker »

Hej.
Jeg har købt en kabine her inde ved en, som jeg blev lovet at det var til en 3l.
Så nu har jeg hentet den og renset og imprægneret den.
Da jeg så vil sætte den i finder jeg så ud af at den ikke passer og den åbenbart ikke er til en 3l.
Så jeg kontaktede ham jeg købte den af, men han vil ikke tage den tilbage.
Så sagte jeg at jeg evt. kunne splitte sæderne fra hinanden og se om jeg kunne bygge stoffet og polsteret over på mine sæder og om han så ville give mig nogle penge tilbage eller hvad vi kunne finde ud af.
Det ville han heller ikke og nu svarer han ikke mere.

Så nu er mit spørgsmål så: Synes i det er Fair ?

Mvh kenny :)
Brugeravatar
kbno
Indlæg: 120
Tilmeldt: man 6. feb 2012 16:36
Geografisk sted: Biltris
Kontakt:

Re: Hvad mener i ? Ang. Handel

Indlæg af kbno »

Der er ikke rigtigt noget at gøre da du selv skulle have kontrolleret det - men rent personligt - NEJ det er ikke fair. Men du har jo så muligheden for at fortælle hvem der er så andre ikke handler hos ham.


Sendt fra min iPhone via Tapatalk!
Hygge - Kim

Lupo 3L 09/2000 0 --> 85.300 km - Rekord 2,7 l/100 over 156 km - 5,5 l/100 over 2000 km
Lupo 3L 05/2003 146k --> 215k km - Rekord 3,3 l/100 over 1400 km - Købt Feb 2012 - solgt Dec 2014
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Hvad mener i ? Ang. Handel

Indlæg af ph. »

sgu for latterligt at sælge noget som værende til en 3L'ert hvis det ikke er det alligevel
endnu mere latterligt at keglen ikke vil tage lortet retur

kan selv.f. køre ud og rive hovedet af ham men det giver så mange andre problemer :geek:

men der er nok ikke så megt at gøre :(
ud over at ...som allerede skrevet... at gøre opmærksom på hvem det er så andre...!
Kim B Olesen
Indlæg: 4803
Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Fjerritslev

Re: Hvad mener i ? Ang. Handel

Indlæg af Kim B Olesen »

NEJ det er ikke i orden :( det er afgjort ikke 3L ånd :( hvis vedkommende læser med må han sgu lige få rådet bod på fadæsen ;) det er sgu lidt træls !
Hvad er det der ikke passer ?
Riis
Indlæg: 829
Tilmeldt: søn 17. apr 2011 17:59
Geografisk sted: Ølgod

Re: Hvad mener i ? Ang. Handel

Indlæg af Riis »

Hej
Har læst dette, og vil bare sige (siden jeg har en del 3L dele til salg) det er IKKE mig.

Hvis man går igennem salgs tråde kan man danne sig en ide. Jeg vil dog ikke pege fingre. Jeg vil bare sige at jeg KUN hugger 3L'er op.

Vh Anders

PS. jeg synes ikke det er fair, hvis du fik at vide det var til en 3L, og finder ud af det ikke er.
Byt til Brugt.
Besvar