Baglygter

Alt vedrørende teknikken på 3L
Besvar
rfunder
Indlæg: 41
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 13:59
Geografisk sted: Gentofte, Sjælland

Baglygter

Indlæg af rfunder »

Hej

Har Lupo'en ikke samme baglygter som Golf IV og Bora?
Jeg vil nemlig geren skifte dem ud med et sæt LED, men søger man på Lupo, så får man kun (efter min mening) de "grimme" Chrom baglygter, som ikke er LED, og der findes nogen rimelig pæne LED baglygter til både Bora og Golf'en

Renee
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Baglygter

Indlæg af ph. »

Jo det har den ikke
Tror egentligt hverken at højde, bredde, dybde eller facon er magen til...
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4988
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 3 times

Re: Baglygter

Indlæg af KMDTHY »

Det må blive et nej :D :D :lol: Der findes ikke ret mange lygter til Lupo/Arosa. De pæneste er i min optik dem der sidder på FSI/GTI

Billede
Billede
Billede
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Baglygter

Indlæg af ph. »

KMDTHY skrev:Det må blive et nej :D :D :lol: Der findes ikke ret mange lygter til Lupo/Arosa. De pæneste er i min optik dem der sidder på FSI/GTI

Billede
+1 til FSI...lygter https://www.google.dk/search?q=baglygte ... %252F%2524(KGrHqYOKj4E3Li3UPNeBN8NpOs0T!~~_12.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.lupo3lklub.dk%252Fforum%252Fviewtopic.php%253Ff%253D27%2526t%253D3673%3B500%3B375
Hmm... ligner at den lupo har en mindre skade bag så baglygter er rykket ind sammen med bagpanel
og at graf er rykket ud for at bagklap ikke skal støde på bagskærmene

...kan godt være at det er billedet der snyder HELT Vildt men hold op hvor Luft/ afstand mellem baglygter og bagklap, bare ligner lort!
Senest rettet af ph. tors 8. aug 2013 15:31, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Baglygter

Indlæg af sussi »

C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
Bandit
Indlæg: 774
Tilmeldt: man 12. jul 2010 06:02
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Fjelstervang, Vestjylland

Re: Baglygter

Indlæg af Bandit »

Hvis der endelig skulle være en anden vw som skulle dele lygter med lupoen, ville jeg sætte mine penge på polo 6n. De ligner til forveksling.
Ulven kommer, ulven kommer
arj9k
Indlæg: 313
Tilmeldt: fre 30. jul 2010 23:00
Geografisk sted: Slagelse

Re: Baglygter

Indlæg af arj9k »

Polo 6N baglygter ligner da slet ikke lupo baglygter. Til gengæld ligner de polo 6n2 baglygter :D

Jeg er enig med flere af de andre mht. lupo GTI baglygter http://www.ebay.de/itm/NEU-Lupo-GTI-Aro ... 2c6ce3ce87.
rfunder
Indlæg: 41
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 13:59
Geografisk sted: Gentofte, Sjælland

Re: Baglygter

Indlæg af rfunder »

Ok kan godt se, der er en ikke væsentlig forskel. :-)
Men der er jo alle mulige andre dele, fra andre modeller i Lupo'en :) bl.a sidespejle og diverse kontakter, så kunne være den også havde lygter fra en af dem :-)

Men er jo klart den ikke har baglygter, når nu Lupo'en jo egentlig er en Seat Arosa, der er konverteret til en VW model :)
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Baglygter

Indlæg af sussi »

rfunder skrev:når nu Lupo'en jo egentlig er en Seat Arosa, der er konverteret til en VW model :)
Mon ikke det nærmere er omvendt :lol:
Arosaen var nok en prøve, før man sendte Lupoen på gaden.
M.v.h. Sussi
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
rfunder
Indlæg: 41
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 13:59
Geografisk sted: Gentofte, Sjælland

Re: Baglygter

Indlæg af rfunder »

sussi skrev:
rfunder skrev:når nu Lupo'en jo egentlig er en Seat Arosa, der er konverteret til en VW model :)
Mon ikke det nærmere er omvendt :lol:

Hvis Arosa var først på gaden, så må det jo ha været den første.... eller bliver en storebror/søster lige pludselig til lillebror/søster fordi der bliver født en lille mere???
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ej nu må i holde op...... kan godt være vi er meget glade for vores lupo, men lad det nu ikke overskygge noget så småt som fakta :lol: :lol: :lol: :lol: Seat Arosa er fra 1997, og Lupo kom fra 1998
kato
Indlæg: 85
Tilmeldt: man 7. nov 2011 18:18
Geografisk sted: kbh

Re: Baglygter

Indlæg af kato »

Pas på med at diskuterer med sussi, ellers blir hun bare pige fornærmet :-D
Besvar