Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Alt vedrørende teknikken på 3L
sim
Indlæg: 82
Tilmeldt: fre 1. okt 2010 19:19
Geografisk sted: Skibby Sjælland

Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af sim »

Er der nogen der kan anbefales på Sjælland?
Der er sgu lidt langt til Aalborg selv om jeg helst ville have min Lupo der hen :)
Brugeravatar
Bandit
Indlæg: 774
Tilmeldt: man 12. jul 2010 06:02
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Fjelstervang, Vestjylland

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af Bandit »

Har ikke selv brugt ham, men http://www.3liter.dk/ er en af de værksteder, som roses højt herinde.
Ulven kommer, ulven kommer
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af ph. »

Bandit skrev:Har ikke selv brugt ham, men http://www.3liter.dk/ er en af de værksteder, som roses højt herinde.
Arrghhhh... Det hedder Et værksted!

og ja der er vist blevet skiftet en del gearkasser på omtalte værksted...
Brugeravatar
Bandit
Indlæg: 774
Tilmeldt: man 12. jul 2010 06:02
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Fjelstervang, Vestjylland

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af Bandit »

ph. skrev:
Bandit skrev:Har ikke selv brugt ham, men http://www.3liter.dk/ er en af de værksteder, som roses højt herinde.
Arrghhhh... Det hedder Et værksted!

og ja der er vist blevet skiftet en del gearkasser på omtalte værksted...
Jeg er fra vestjylland!!
Her hedder det en ko, en hus, en hund, en (find selv på flere) :D
I øvrigt er moms noget som ikke helt har vundet indpas her ovre og en bøsse er noget man skyder med. 8-)

Sorry for OT
Ulven kommer, ulven kommer
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af sussi »

Bandit skrev:
ph. skrev:
Bandit skrev:Har ikke selv brugt ham, men http://www.3liter.dk/ er en af de værksteder, som roses højt herinde.
Arrghhhh... Det hedder Et værksted!
og ja der er vist blevet skiftet en del gearkasser på omtalte værksted...
Jeg er fra vestjylland!!
Her hedder det en ko, en hus, en hund, en (find selv på flere) :D
I øvrigt er moms noget som ikke helt har vundet indpas her ovre og en bøsse er noget man skyder med. 8-)
Sorry for OT
Ja de tovlige Kjøbenhavnere tror de er så kloge :lol: :lol: :lol:
er selv Jyde, og det er jeg stolt af :D
http://www.3liter.dk/ så går du ikke galt i byen.
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
383CI
Indlæg: 2120
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 16:15
Geografisk sted: Vest for Hobro

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af 383CI »

Der er dog også sjællændere der er så kloge de sender deres bil til Nordjylland, gearteknik.dk hvor der er bedre priser og en ordentlig service. Jeg er nemlig en af de Jyder der kørte bilen til 3liter.dk og oplevede en helt anden service end den det generalle jublekor her oplever. Se signatur.
/383CI

2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.


Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
sim
Indlæg: 82
Tilmeldt: fre 1. okt 2010 19:19
Geografisk sted: Skibby Sjælland

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af sim »

Min bil er nu på vej til Aalborg Gearteknik. :)
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af Vyffe »

Fornuften sejrede! yay!! :ugeek:
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
3liter.dk
Indlæg: 188
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 22:23
Geografisk region: Vestsjælland
Geografisk sted: 4622 Havdrup

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af 3liter.dk »

383CI skrev:Der er dog også sjællændere der er så kloge de sender deres bil til Nordjylland, gearteknik.dk hvor der er bedre priser og en ordentlig service. Jeg er nemlig en af de Jyder der kørte bilen til 3liter.dk og oplevede en helt anden service end den det generelle jublekor her oplever. Se signatur.
Syntes du ikke den er trukket langt nok nu, du har fået dine penge tilbage det har du godt nok undladt at fortælle herinde, du har IKKE sendt delene retur som du lovede (jeg har stadig SMS´en), jeg syntes du bør opføre dig som en voksen det er en så lille procent del jeg har af reklamationer og du er sådan set den eneste jeg ikke er nået til enighed med, så jeg syntes ærlig talt at den måde du prøver at få mit værksted til at fremstå på ikke er fair over for hverken mig eller mine drenge som gør deres bedste hver dag. Vi fejlede, vi har fået tæsk for det men nu det vist på tide at komme videre, jeg havde lovet mig selv ikke et reagere på mere af din tilsvining mod mit værksted, men jeg syntes alligevel ikke det er fair det du har gang i når det vitterligt ikke er sådan det forholder sig.
venlig Hilsen

JP.
3liter.dk
Søren
Indlæg: 1397
Tilmeldt: lør 17. sep 2011 22:07
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Næstved/ Lov

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af Søren »

Til Aalborg!!! jeg har dog aldrig haft min bil inde hos 3liter værkstedet i Havdrup, men det sker om 2 uger fra i dag. Hvade nok nok ik sendt den helt til Nordjylland. Men okey sådan er det
Lupo 1.2 TDI 3L fra 2005 sort... 701.000km med Aerotwin viskere.. Kopholder gl model.. Garmin 2595 LTM og grå stue.. Synet uden anmærkning 15/4-2013 og 27/4-2015-, 1-5-2017 og igen den 1-5-2019 20-5-2021 og nu 6-6 2023 Ellers intet xtra udstyr

VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023
sim
Indlæg: 82
Tilmeldt: fre 1. okt 2010 19:19
Geografisk sted: Skibby Sjælland

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af sim »

Hej Søren!
Jeg er sikker på at 3liter.dk er et godt værksted, men når jeg kan få bilen fragtet gratis, og gearkassen har brækket sig, sammenlignet med alle de gode anbefalinger at Aalborg Gearteknik og at de kunne reparere min lupo allerede fredag, så var valget ikke så svært.
Jeg agter at bruge 3liter.dk ígen.
Og så vil jeg sige at fakta er velkommen men smædekampagner frabedes :!:
3liter.dk
Indlæg: 188
Tilmeldt: tirs 29. jun 2010 22:23
Geografisk region: Vestsjælland
Geografisk sted: 4622 Havdrup

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af 3liter.dk »

Hej Sim, du behøver ikke undskylde over for mig, jeg kan sagtens unde Per den reperation, han ved hvad der er værd at vide om gearkasser, Vi skal alle sammen være her og kan lige så godt få det bedste ud af det.
venlig Hilsen

JP.
3liter.dk
Søren
Indlæg: 1397
Tilmeldt: lør 17. sep 2011 22:07
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Næstved/ Lov

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af Søren »

3liter.dk skrev:Hej Sim, du behøver ikke undskylde over for mig, jeg kan sagtens unde Per den reperation, han ved hvad der er værd at vide om gearkasser, Vi skal alle sammen være her og kan lige så godt få det bedste ud af det.

Når du ik for Sim forbi dit værksted, så kan du "glæde" dig til at for min 3L ind:)
Lupo 1.2 TDI 3L fra 2005 sort... 701.000km med Aerotwin viskere.. Kopholder gl model.. Garmin 2595 LTM og grå stue.. Synet uden anmærkning 15/4-2013 og 27/4-2015-, 1-5-2017 og igen den 1-5-2019 20-5-2021 og nu 6-6 2023 Ellers intet xtra udstyr

VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023
Brugeravatar
ph.
Indlæg: 2602
Tilmeldt: tors 1. jul 2010 13:59
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: 4990 /Sjælland

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af ph. »

sim skrev:Hej Søren!
Jeg er sikker på at 3liter.dk er et godt værksted, men når jeg kan få bilen fragtet gratis, og gearkassen har brækket sig, sammenlignet med alle de gode anbefalinger at Aalborg Gearteknik og at de kunne reparere min lupo allerede fredag, så var valget ikke så svært.
Jeg agter at bruge 3liter.dk ígen.
Og så vil jeg sige at fakta er velkommen men smædekampagner frabedes :!:
Rep. allerede på Fredag!! og så hos en der ved hvad han har med at gøre... Altså gearrep. Så er valget vel ikke så svært
...Dermed ikke sagt at Jesper Ikke ved hvad han har med at gøre...
Jeg havde helt sikkert valgt at køre den til Jesper (Har absolut intet at udsætte på hans arbejde) men jeg har heller ikke gratis fragt ;)
havde jeg haft det ...og (/eller meget) kortere til Aalborg så havde jeg nok også valgt at sende den til gearkassemanden him self
eneste anke vil være at der er LANGT Hvis den skal Garantirep's men med Gratis fragt er problemet jo ikke så stort
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af Clayton »

Jeg havde kørt den til Autopit i Herlev, de har den bedste kaffe og bedste priser :-)
Hader FB :roll:
sim
Indlæg: 82
Tilmeldt: fre 1. okt 2010 19:19
Geografisk sted: Skibby Sjælland

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af sim »

Så er min ulv på vej hjem igen. Glæder mig til at modtage den fra Aalborg.
:P og gense dens lækre former :? (_._)
sim
Indlæg: 82
Tilmeldt: fre 1. okt 2010 19:19
Geografisk sted: Skibby Sjælland

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af sim »

Så er ulven hjemme igen :D Og den kører super godt :!: Tak til Aalborg Gearteknik (Per) for veludført arbejde. (Udskiftning af gearkasse, kobling og tandrem) :P
Clayton
Indlæg: 373
Tilmeldt: tirs 6. jul 2010 21:05
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af Clayton »

Det lyder da dejligt, fik jeg sagt at AutoPit også har de nyeste låne biler til næsten ingen penge :-)
Vedhæftede filer
up.jpg
up.jpg (54.01 KiB) Vist 8108 gange
Hader FB :roll:
Brugeravatar
Vyffe
Indlæg: 2661
Tilmeldt: tors 14. okt 2010 21:50
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Ølholm, Tørring

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af Vyffe »

Så hellere køre til Aalborg hvis UP'en er lånebilen ;)

Har du aktiver i AutoPit eller hvad Clayton :roll: ?
SOLGT 12/19 - Lupo 3L TDI 06/02 -'02 model - Kørt 403.000 km 11/18 - Chip til 88 hk - Fartpilot - Kopholder - Tonede ruder i bag.

SKROTTET 08/18 - Lupo 3L TDI 08/00 - Endte på 618.000 km
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4987
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 1 time

Re: Skift af Gearkasse Hvem på Sjælland?

Indlæg af KMDTHY »

Vyffe skrev:Så hellere køre til Aalborg hvis UP'en er lånebilen ;)

Har du aktiver i AutoPit eller hvad Clayton :roll: ?
Han har vidst et nært forhold til Morten(Moe) som er ejer. Ham der tidligere var ved 3literværkstedet.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Besvar