so virds gemacht, til alle Lupomodeller

Her kan du poste indlæg, der ikke passer ind andre steder - links til hjemmesider, sjov og spas, skriv en hilsen.
Besvar
sim
Indlæg: 82
Tilmeldt: fre 1. okt 2010 19:19
Geografisk sted: Skibby Sjælland

so virds gemacht, til alle Lupomodeller

Indlæg af sim »

Er der nogen der kender til denne bog? so virds gemacht, til alle Lupomodeller :geek: :geek:
Har fundet at den kan købes her:
http://www.birgersbilligebilboeger.dk/b ... riser.html
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: so virds gemacht, til alle Lupomodeller

Indlæg af sussi »

Desværre ikke på højde med HAYNES bøgerne, men stort set det eneste man kan få til Lupo/Arosa.
Men trods alt, bedre end ingenting :lol: :lol:
C3 fell+ m.vejstribealarm-læsning af hastighedsskilte-fartpilot-centrallås-halogen baglygter-højdejusterb sæde m. varme-fuldautomatisk lys og viskere-split bagsæde-el-justerbare sidespejle m varme-LED kørelys-7” touch screen Mirror Link-Carplay Radio Connect Bluetooth USB-ratbetjening--automatisk klimaanlæg-el-sideruder for/bag-tågeforlygter o.m.a.
Brugeravatar
Thore J
Indlæg: 2178
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 21:39
Geografisk sted: Fyn

Re: so virds gemacht, til alle Lupomodeller

Indlæg af Thore J »

sussi skrev: Men trods alt, bedre end ingenting :lol: :lol:
Og det er ikke engang altid sandt..!!!
Jeg kan give nogle eksempler på alvorlige fejl i værkstedsmanualer.... de 2 endda i originale service manualer til brug på autoriserede værksteder..
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.

Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Brugeravatar
KMDTHY
Indlæg: 4988
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Aarhus/Thisted
Has thanked: 3 times

Re: so virds gemacht, til alle Lupomodeller

Indlæg af KMDTHY »

Og det er??
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer. :cry:
Jakob J
Indlæg: 709
Tilmeldt: søn 25. jul 2010 19:40
Geografisk sted: Hesselager

Re: so virds gemacht, til alle Lupomodeller

Indlæg af Jakob J »

sussi skrev:Desværre ikke på højde med HAYNES bøgerne, men stort set det eneste man kan få til Lupo/Arosa.
Men trods alt, bedre end ingenting :lol: :lol:
Kunne det tænkes, det er fordi den er på Tysk? ;)

Jeg har et eksemplar og sammenlignet med en Haynes til Golf 2 er den okay. - Ikke fordi jeg har brugt Haynes bogen til at reparere Lupo med :D

Uanset så kan en bog ikke fortælle alt på det begrænsede antal sider der trods alt er til rådighed. Slet ikke når den skal dække alle motormodeller inkl. Arosa. 3L er jo speciel på en del områder og disse er ikke altid særlig godt beskrevet. - Men bedre end ingenting!

Jeg købte iøvrigt min over nettet i Tyskland. Kender ikke Birgers bøger. Har tidligere købt hos Køsters motorboghandel. De har rigtig mange bøger.
Brugeravatar
sussi
Indlæg: 6146
Tilmeldt: man 14. jun 2010 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Holeby

Re: so virds gemacht, til alle Lupomodeller

Indlæg af sussi »

Jakob J skrev:Kunne det tænkes, det er fordi den er på Tysk? ;)
Absolut ikke ;) ;)
Men både billeder og forklaringer, er dårligere/mindre fyldestgørende end HAYNES,
det er den generelle mening, fra de fleste, der ligger og roder med biler.
Ps. Arosa og 3L er næsten 100% ens :lol: :lol:
Birgers er god nok ;) ;)
Besvar