Så er der bestilt tid hos Steffen Vagtech til sønnens "nye" Lupo.
Chip+fartpilot til 549, med eksisterende arm, den pris kan man vel næppe være utilfreds med?
Mvh,
Atjuh 3L.
Fartpilot/Chiptuning
- Atjuh 3L
- Indlæg: 1739
- Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Køge
- Kontakt:
Fartpilot/Chiptuning
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
-
- Indlæg: 15
- Tilmeldt: tirs 22. dec 2020 13:26
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Skanderborg
Re: Fartpilot/Chiptuning
Hej
Nu er der så gået et års tid, hvordan er det så gået.
Er i tilfreds med det udførte arbejde og fungere fartpiloten og chiptuningen godt?
mvh. Martin
Nu er der så gået et års tid, hvordan er det så gået.
Er i tilfreds med det udførte arbejde og fungere fartpiloten og chiptuningen godt?
mvh. Martin
- Atjuh 3L
- Indlæg: 1739
- Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Køge
- Kontakt:
Re: Fartpilot/Chiptuning
Ja, og ja.
Mvh,
Atjuh 3L.
Mvh,
Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Re: Fartpilot/Chiptuning
Hvordan chiptuningen fungere fra Vagtech kan jeg ikke sige. Det er afhængig af hvordan maps er udformet, om den trækker fra bunden, eller dit&dat.
Der kan være rimeligt stor forskel.
Fartpiloten er derimod helt enken. Det er faktisk nærmere en "fart holder" for den kan ikke skifte gear selv. Det bliver i hvert fald noget underligt noget.
Enkelte kan heller ikke rigtigt finde ud af hvis "man" selv overtager gassen under visse former, men det er afhængigt af flere andre ting.
Men faktum er at langt de fleste, for ikke at sige alle, oplever at bilen bliver en helt anden at køre I.
Jeg har lige, i anden anledning, rodet med en A2èr og efterfælgende kørte bilen som en der mindst var 10 år yngre.
/383CI
2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.
Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
2002 Lupo3 HJB V1.3 optimeret.
14/3 2022 Solgt som slutning på LupoTiden. Det blev til næsten 20 år med 3 proppet og et sted mellem 1/2 og 1 million km.
Hvis ikke du har taget dit værksted eller mekaniker i at snyde eller lave noget lort, er de bedre til det end du forestiller dig, eller usandsynligt heldige.
-
- Indlæg: 15
- Tilmeldt: tirs 22. dec 2020 13:26
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Skanderborg
Re: Fartpilot/Chiptuning
Mit spørgsmål var rettet mod chiptuning og fartpilot udført af Vagtech.
@Atjuh 3L har du oplevet nogle af de problemer med fartpiloten som 383CI nævner?
På forhånd tak.
@Atjuh 3L har du oplevet nogle af de problemer med fartpiloten som 383CI nævner?
På forhånd tak.
- Atjuh 3L
- Indlæg: 1739
- Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Køge
- Kontakt:
Re: Fartpilot/Chiptuning
Det er korrekt at det mere er en fartholder, det gælder for alle mod's til A2/Lupo.
Det er muligt at justere farten op/ned i små trin når den er aktiv.
Hvis den er aktiv og man gir' gas så sker der næsten ingenting, det lærer man ret hurtigt - slå fra, accelerer, slå til eller resume.
Mht tuning - den er noget kvikkere, ja nærmest ret sjov, og det er som beskrevet tidligere "næsten" som at få en ny bil
Mvh,
Atjuh 3L.
Det er muligt at justere farten op/ned i små trin når den er aktiv.
Hvis den er aktiv og man gir' gas så sker der næsten ingenting, det lærer man ret hurtigt - slå fra, accelerer, slå til eller resume.
Mht tuning - den er noget kvikkere, ja nærmest ret sjov, og det er som beskrevet tidligere "næsten" som at få en ny bil
Mvh,
Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.