Atjuh 3L skrev:Du har skkert ret, så jeg vil da ikke kloge mig på noget jeg kun har oplevet et par gange
Jeg har faktisk ikke oplevet netop en defekt dyseledning, men 100% sikkerhed. Altså forstået jeg havde et problem der blev løst efter udskiftning af nettet. Den bil jeg har der "hukker" lidt i lave omdrejninger har jeg ladet mig fortælle har fuldstændigt samme symtomer som med defekt ledningsnet. Det er langt fra så voldsomt som på den her, og kun priodisk, men igen er der jo så forskel på hvordan den enkelte fejl kommer klart til udtryk.
Tjaa, mit forslag med vand på manifolden var jo så ment som et (måske overflødigt) skridt på vejen for at finde ud af om den brænder dårligt på den ene prop, og derfra gå videre.Atjuh 3L skrev:En dyseledning der "næsten" er okay, giver nøjagtig disse symptomer - og det er derfor jeg mener det skal undersøges tilbundsgående, inden man starter på andre ting. Desuden er det rimelig billigt at skifte ledningsnettet til dyserne.
Mvh,
Atjuh 3L.
At problemerne falder sammen med biler en blevet optimert for 14 dage siden er måske bare en tilfældighed, men som nævnt havde jeg et utal af løse forbindelser engang jeg havde haft stikkene af styringen.