Registreringsoplysninger
-
- Indlæg: 1397
- Tilmeldt: lør 17. sep 2011 22:07
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Næstved/ Lov
Re: Registreringsoplysninger
Tænkte om du selv var nede på fabrikken i wolfsburg og hente den, men det kan kun tyskerne selv iøvrigt
Lupo 1.2 TDI 3L fra 2005 sort... 701.000km med Aerotwin viskere.. Kopholder gl model.. Garmin 2595 LTM og grå stue.. Synet uden anmærkning 15/4-2013 og 27/4-2015-, 1-5-2017 og igen den 1-5-2019 20-5-2021 og nu 6-6 2023 Ellers intet xtra udstyr
VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023
VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023
- Andreasf
- Indlæg: 1062
- Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Nyborg
- Kontakt:
Re: Registreringsoplysninger
Der var ingen der gættede det, så teknisk set har jeg selv vundet...Mdo227 skrev:hvem vandt så med den underligste fejl?
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
- Atjuh 3L
- Indlæg: 1739
- Tilmeldt: ons 5. dec 2012 01:10
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Køge
- Kontakt:
Re: Registreringsoplysninger
Du må nok hellere holde fast på delene, for du ender jo nok med en Lupo igen
Mvh,
Atjuh 3L.
Mvh,
Atjuh 3L.
A2 3L: (225.000) 285.000 km. 5 pladser, renov. gearkasse.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
Eftermonterede klapsæder, og Ebay fjernbetjening med blink.
A2 3L: (349TKm) RØD
A2 3L: 278.000 km. klima, fjernbetent centrallås, tågebaglygter, klapsæder, højdejusterbare forsæder, bagagerumsdækken, dobbelt bund.
A2 3L: Sølv.
- Andreasf
- Indlæg: 1062
- Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Nyborg
- Kontakt:
Re: Registreringsoplysninger
Vi kender jo alle VW's værksteder...
Jeg nævnte vist i en anden tråd, at jeg havde min GTE på værksted to dage efter levering, for en fejl de åbenbart kendte til da de modtog bilen (defekt lader).
Pinligt.
Registreringsattesten har som bekendt også en fejl - og for at få den rettet, skal jeg sgu stille til syn, med en erklæring fra VW, for at få rettet dsg7 til dsg6.
Godt så.
Har spurgt synshallen om det er et komplet syn, eller blot noget dokumenthalløj der menes - førstnævnte kan synes en anelse overkill.
Forhandleren medleverede en 4G-dongle til at sætte til "infotainmentsystemet", eller radioen, om man vil, for at aktivere "car-net" hvor man så åbenbart kan se/styre opladning, opvarmning og se hvor pokker man parkerede bilen henne.
Jeg har valgt standardradioen uden navigation, der så godt nok understøtter car-net, men ikke som manualen beskriver - og der sidder åbenbart et simkort somewhere i bilen jeg ikke kender til - for da jeg registrerede mig på et website med stelnummer og km-stand, dukkede alt om bilen op - inkl. et ret nøjagtigt kort med hvor den holder (okay, ca. 10 meter afvigelse, for jeg husker ikke jeg parkerede i en å).
Tåbeligt er, at benzinfyret ikke kan styres gennem car-net - jeg kan kun tænde og slukke ac'en, hvilket så dræner på hybridbatterierne..
4G-donglen passer i øvrigt ikke til den model radio der er i min GTE.
Til gengæld har jeg jo på forhånd sat mig ind i hvad bilen har af dimser og sager - og radioen har app-connect, hvilket er årsagen til jeg har valgt den helt lille model uden navigation; jeg kan spejle app's fra min iPhone og dermed få navigation, Spotify osv. med mig på turen, uden at skulle fedte med en telefon.
Jeg klikker på app-connect; og bliver bedt om en licensnøgle - for nok er knappen der, men det koster.
Det samme gælder i øvrigt voice commands. Der er en fysisk knap på rattet - og den beder om en licens når man trykker på den.
Begge dele er fandme fesne!
App-connect vil koste mig ca. 3k at få.
Voice commands er jeg egentlig ligeglad med, men det er sgu mere princippet at jeg læser om noget og snakker med en forhandler om det - og ingen på noget tidspunkt nævner det er tilkøb.
Forhandlerne er sgu som værkstederne - helt håbløse!
Til gengæld gik MFD'en ned og genstartede et par gange i dag.
Hvad er det lige jeg har købt?
Jeg nævnte vist i en anden tråd, at jeg havde min GTE på værksted to dage efter levering, for en fejl de åbenbart kendte til da de modtog bilen (defekt lader).
Pinligt.
Registreringsattesten har som bekendt også en fejl - og for at få den rettet, skal jeg sgu stille til syn, med en erklæring fra VW, for at få rettet dsg7 til dsg6.
Godt så.
Har spurgt synshallen om det er et komplet syn, eller blot noget dokumenthalløj der menes - førstnævnte kan synes en anelse overkill.
Forhandleren medleverede en 4G-dongle til at sætte til "infotainmentsystemet", eller radioen, om man vil, for at aktivere "car-net" hvor man så åbenbart kan se/styre opladning, opvarmning og se hvor pokker man parkerede bilen henne.
Jeg har valgt standardradioen uden navigation, der så godt nok understøtter car-net, men ikke som manualen beskriver - og der sidder åbenbart et simkort somewhere i bilen jeg ikke kender til - for da jeg registrerede mig på et website med stelnummer og km-stand, dukkede alt om bilen op - inkl. et ret nøjagtigt kort med hvor den holder (okay, ca. 10 meter afvigelse, for jeg husker ikke jeg parkerede i en å).
Tåbeligt er, at benzinfyret ikke kan styres gennem car-net - jeg kan kun tænde og slukke ac'en, hvilket så dræner på hybridbatterierne..
4G-donglen passer i øvrigt ikke til den model radio der er i min GTE.
Til gengæld har jeg jo på forhånd sat mig ind i hvad bilen har af dimser og sager - og radioen har app-connect, hvilket er årsagen til jeg har valgt den helt lille model uden navigation; jeg kan spejle app's fra min iPhone og dermed få navigation, Spotify osv. med mig på turen, uden at skulle fedte med en telefon.
Jeg klikker på app-connect; og bliver bedt om en licensnøgle - for nok er knappen der, men det koster.
Det samme gælder i øvrigt voice commands. Der er en fysisk knap på rattet - og den beder om en licens når man trykker på den.
Begge dele er fandme fesne!
App-connect vil koste mig ca. 3k at få.
Voice commands er jeg egentlig ligeglad med, men det er sgu mere princippet at jeg læser om noget og snakker med en forhandler om det - og ingen på noget tidspunkt nævner det er tilkøb.
Forhandlerne er sgu som værkstederne - helt håbløse!
Til gengæld gik MFD'en ned og genstartede et par gange i dag.
Hvad er det lige jeg har købt?
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
- KMDTHY
- Indlæg: 4989
- Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Aarhus/Thisted
- Has thanked: 3 times
Re: Registreringsoplysninger
Du har købt en dims indeholdende kompleks software.... og som alle andre dimser med kompleks software er det ALTID frigivet før tid grundet management. Alle ingeniører river sig i håret. Se det på den lyse side, så understøtter den forhåbentlig OAD update.... SÅ måske det er bedre i morgenAndreasf skrev:
Hvad er det lige jeg har købt?
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
Re: Registreringsoplysninger
præcis.. som min kammerat der er ingeniør altid siger.. der er 3 muligheder.. Godt, billigt og hurtigt - men man kan aldrig få mere end 2 på én gangKMDTHY skrev:.... og som alle andre dimser med kompleks software er det ALTID frigivet før tid grundet management. Alle ingeniører river sig i håret.
Softblue 3L fra 02/2005 med servo, aircon, fartpilot, tågelys, sædevarme, fjernbetjent centrallås, klapnøgler, programmerbart viskerrelæ, dobbelt kopholder, højdejusterbart førersæde, chippet lidt, EGR-off.. og en masse haglskader.. 284.000km 12/17.
Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
Havana Black Metallic Audi A7, 3.0 V6 TDI, S-line, Quattro, S-tronic fra 09/2011.. 106.000 km 12/17
- KMDTHY
- Indlæg: 4989
- Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Aarhus/Thisted
- Has thanked: 3 times
Re: Registreringsoplysninger
Indien med flere har specialiseret sig i de to sidste parameter. Det giver julelys i øjenene hos mangement teams Så kan de få deres bonus.Thore J skrev:præcis.. som min kammerat der er ingeniør altid siger.. der er 3 muligheder.. Godt, billigt og hurtigt - men man kan aldrig få mere end 2 på én gangKMDTHY skrev:.... og som alle andre dimser med kompleks software er det ALTID frigivet før tid grundet management. Alle ingeniører river sig i håret.
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
- Andreasf
- Indlæg: 1062
- Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Nyborg
- Kontakt:
Re: Registreringsoplysninger
Og bilen er parkeret og min hvide Lupo på gaden igen.
GTE'en er opgivet til 66,6 km/l, men kører effektivt knap 14.
VW har fjernet "hybrid auto"-funktionen hvor den balancerede mellem el og benzin, hvor den kørte ret langt på literen, selv på ok lange ture (når batterierne så var helt nede, faldt økonomien selvfølgelig - men her taler vi 200+ km, mindst).
Møgspand.
Var hos VW i dag for at få rettet nogle småting, men de evnede end ikke at låse radioen op så jeg kan bruge app-connect med den.
Af andre irritationsmomenter kan nævnes, at den ikke tænder lyset i kabinen eller slukker radioen når man slukker bilen.
Begge dele sker først når man åbner døren.
Egentlig bør det sker når man tager nøglen ud - det er bare svært, når bilen har nøglefri betjening.
Alt i alt spildte jeg i dag fire timer med en tur på værksted og forbi Dinitrol-centret der har behandlet den.
Der fandt vi ud af, at synsmandens kommentar (den blev synet pga. fejlen i reg.attesten) var korrekt - der manglede voks på undersiden af æsken - men kun fordi aberne hos VW havde kørt bilen i vaskehal samme dag den var blevet undervognsbehandlet - og fandme om den ikke havde givet den undervognsvask også.
Der var to striber ned langs hele bilen hvor al voks var væk. Det er virkelig dumt!
Anyway, så holder den og glor. Jeg gider ikke spilde mere tid på den.
Snakker med VW i morgen - og så får de den nok over på et fejeblad.
Enten må de læse den gamle software ind i den, så den matcher den bil jeg oprindeligt prøvede - ellers ... Ja, det ved jeg sgu ikke.
Far er ikke skuffet, far er ked af det
GTE'en er opgivet til 66,6 km/l, men kører effektivt knap 14.
VW har fjernet "hybrid auto"-funktionen hvor den balancerede mellem el og benzin, hvor den kørte ret langt på literen, selv på ok lange ture (når batterierne så var helt nede, faldt økonomien selvfølgelig - men her taler vi 200+ km, mindst).
Møgspand.
Var hos VW i dag for at få rettet nogle småting, men de evnede end ikke at låse radioen op så jeg kan bruge app-connect med den.
Af andre irritationsmomenter kan nævnes, at den ikke tænder lyset i kabinen eller slukker radioen når man slukker bilen.
Begge dele sker først når man åbner døren.
Egentlig bør det sker når man tager nøglen ud - det er bare svært, når bilen har nøglefri betjening.
Alt i alt spildte jeg i dag fire timer med en tur på værksted og forbi Dinitrol-centret der har behandlet den.
Der fandt vi ud af, at synsmandens kommentar (den blev synet pga. fejlen i reg.attesten) var korrekt - der manglede voks på undersiden af æsken - men kun fordi aberne hos VW havde kørt bilen i vaskehal samme dag den var blevet undervognsbehandlet - og fandme om den ikke havde givet den undervognsvask også.
Der var to striber ned langs hele bilen hvor al voks var væk. Det er virkelig dumt!
Anyway, så holder den og glor. Jeg gider ikke spilde mere tid på den.
Snakker med VW i morgen - og så får de den nok over på et fejeblad.
Enten må de læse den gamle software ind i den, så den matcher den bil jeg oprindeligt prøvede - ellers ... Ja, det ved jeg sgu ikke.
Far er ikke skuffet, far er ked af det
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
Re: Registreringsoplysninger
Hejsa,
Forstå det korrekt...
... men jeg synes det er vildt naivt at tro en vogn i Golf-klassen med en 150hk. benzinmotor kan køre 66,6km/l.
Petrol-gate
Er du ude i VW-tilbagekøb?
/(
Forstå det korrekt...
... men jeg synes det er vildt naivt at tro en vogn i Golf-klassen med en 150hk. benzinmotor kan køre 66,6km/l.
Petrol-gate
Er du ude i VW-tilbagekøb?
/(
- Andreasf
- Indlæg: 1062
- Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Nyborg
- Kontakt:
Re: Registreringsoplysninger
Enig - det er hamrende naivt - og den kommer aldrig til at rende 66,6 km/l.HamSjelv skrev:... men jeg synes det er vildt naivt at tro en vogn i Golf-klassen med en 150hk. benzinmotor kan køre 66,6km/l.
Petrol-gate
Er du ude i VW-tilbagekøb?
Der hvor problemet ligger er, at begge demo-biler jeg har prøvet, har haft en anden software.
Der kunne jeg vælge;
- e-mode; ren elkørsel
- hybrid auto; balancering mellem el og benzin inkl. opladning ved motorbremsning osv.
- battery hold; ren benzin, bevarer kapaciteten på batterierne
- battery charge; kør kort på literen mens vi lader dine batterier
- GTE
I den nye software er hybrid auto væk og battery hold er blevet til "hybrid".
Det er beskrevet meget fint på div. fora, bl.a. også af et par stykker på vagcars, hvordan deres demotur foregik markant længere på literen end tilfældet er i den leverede bil.
Jeg husker min demotur sagde ca. 25km/l - inkl. jeg havde vappet godt til dyret, fordi jeg ville se hvad 204 hk kunne.
Det var et glimrende salgsargument - og hvis den bare render 20, er jeg også tilfreds - for det er sgu en halvstor - og ikke mindst tung - bil.
Nu ligger jeg på 13,7 km/l ved kørsel med blød hat og stok og VW aner ikke hvad de skal stille op.
Jeg har skrevet til forhandleren, nu må vi se hvad han foreslår.
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
-
- Indlæg: 4803
- Tilmeldt: tirs 15. feb 2011 12:37
- Geografisk region: Nordjylland
- Geografisk sted: Fjerritslev
Re: Registreringsoplysninger
Det er sgu lidt trist at høre held og lykke med at finde ud af noget brugbar løsning
- Andreasf
- Indlæg: 1062
- Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Nyborg
- Kontakt:
Re: Registreringsoplysninger
Okay, den fik en chance mere.
En tur til svømmehallen og tilbage, det må den da kunne finde ud af.
Samme elendige gennemsnit.
Til gengæld døde radioen på vej tilbage?
Skærmen reagerer på tryk, men det er lidt op til fantasien hvad jeg foretager mig.
Problematisk, nu hele bilen styres gennem den skærm.
..Ja, jeg har prøvet at genstarte...
En tur til svømmehallen og tilbage, det må den da kunne finde ud af.
Samme elendige gennemsnit.
Til gengæld døde radioen på vej tilbage?
Skærmen reagerer på tryk, men det er lidt op til fantasien hvad jeg foretager mig.
Problematisk, nu hele bilen styres gennem den skærm.
..Ja, jeg har prøvet at genstarte...
- Vedhæftede filer
-
- Fil 24-11-2015 16.15.08.jpeg (196.4 KiB) Vist 8534 gange
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
- KMDTHY
- Indlæg: 4989
- Tilmeldt: lør 12. jun 2010 20:43
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Aarhus/Thisted
- Has thanked: 3 times
Re: Registreringsoplysninger
Der må være en hovedafbryder til batteriet, så må du jo prøve igen
2005 Lupo 3L Sort|OE Fartpilot|Kopholder|Fjbt clås|Armlæn|AeroTwin for+bag|Vindafviser|El-ruder|LED Kørelys|Blaupunkt DAB|Webasto TTC m. fjbt+GSM start|W8 lys pakke
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
3,6L/100km Normal - 2,8L/100km Rekord, Lemvig<=>København
605.000 km SOLGT efter 17 års ejerskab og 575.000 kørte kilometer.
Re: Registreringsoplysninger
Hejsa,
Og så er det jeg tænker videre....
Køreklar vægt, Golf GTE: 1599kg.
Køreklar vægt, Golf BM, 115hk.: 1211kg.
En difference på 388kg
Det er 3 (skriver: tre!) fuldfede smede der sidder i den bil. Altid. Kan ikke bedes om at forlade vognen. Dødvægt gennem hele bilens levetid.
Hvad var det nu VW lærte os alle da de udviklede L3L dengang....
/(
Og så er det jeg tænker videre....
Køreklar vægt, Golf GTE: 1599kg.
Køreklar vægt, Golf BM, 115hk.: 1211kg.
En difference på 388kg
Det er 3 (skriver: tre!) fuldfede smede der sidder i den bil. Altid. Kan ikke bedes om at forlade vognen. Dødvægt gennem hele bilens levetid.
Hvad var det nu VW lærte os alle da de udviklede L3L dengang....
/(
Re: Registreringsoplysninger
At den resulterende kraft er = acceleration ganget med massen Newtons anden lov.
EDIT: Er ked af at læse den nye bil bøvler så meget. Var personligt blevet sindsyg og ville forlange mine penge igen. Det du har købt lever langt fra op til det du blev lovet.
EDIT: Er ked af at læse den nye bil bøvler så meget. Var personligt blevet sindsyg og ville forlange mine penge igen. Det du har købt lever langt fra op til det du blev lovet.
Solgt: 02' L3L (m. original syrekas'). Ekstraudstyr: Programérbart viskerinterval og aircondition (virkede dog kun om vinteren).
Re: Registreringsoplysninger
Se at komme af med den bil
Det er åbenbart alt vw laver der er noget lort.
Det var sku da godt at de kunne købe teknikken til vores lupoer hos audi så de trods alt har haft en succes historie
Det er åbenbart alt vw laver der er noget lort.
Det var sku da godt at de kunne købe teknikken til vores lupoer hos audi så de trods alt har haft en succes historie
Re: Registreringsoplysninger
Hejsa,
Den dag du kommer præsenterer et motoriseret køretøj der lever op til dén formel IRL, uden tillagte korrektioner, så får du en plade chokolade af mig. I god kvalitet
@Andreas:
Vinterdæk på den nye vogn? Hvis ja, hvilket fabrikat/serie?
Grunden til jeg spørger?
Jeg har lige skiftet til vinterdæk på min spritsparer; +3l/100km ekstra. (Jo, jeg hár mistet tilliden til Continental)
/(
Jeg husker ikke lige at det var det der stod øverst i brochuren dengang omkring årtusindskiftet.Rasbi skrev:At den resulterende kraft er = acceleration ganget med massen
Den dag du kommer præsenterer et motoriseret køretøj der lever op til dén formel IRL, uden tillagte korrektioner, så får du en plade chokolade af mig. I god kvalitet
@Andreas:
Vinterdæk på den nye vogn? Hvis ja, hvilket fabrikat/serie?
Grunden til jeg spørger?
Jeg har lige skiftet til vinterdæk på min spritsparer; +3l/100km ekstra. (Jo, jeg hár mistet tilliden til Continental)
/(
- Andreasf
- Indlæg: 1062
- Tilmeldt: ons 3. aug 2011 23:20
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Nyborg
- Kontakt:
Re: Registreringsoplysninger
Pudsigt nok Continental WinterContact T850 i 205/55/16 på de originale GTE-fælge.HamSjelv skrev:Vinterdæk på den nye vogn? Hvis ja, hvilket fabrikat/serie?
Grunden til jeg spørger?
Jeg har lige skiftet til vinterdæk på min spritsparer; +3l/100km ekstra. (Jo, jeg hár mistet tilliden til Continental)
Trykket er 2,8 hele vejen rundt (foreskrevet 2,7).
Men det forklarer dog ikke hvorfor bilen enten kører ren el eller ren benzin, når den skulle kunne veksle.
Du er sikker på dine dæk ikke triller den forkerte vej?
Touran 2.0 TDI 190hk DSG fra 2016. Polo 1.4 TDI 90hk DSG fra 2017. Blå up! 1.0 60hk ASG fra 2017. Grå AYZ fra 2003.
-
- Indlæg: 1397
- Tilmeldt: lør 17. sep 2011 22:07
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Næstved/ Lov
Re: Registreringsoplysninger
Jeg havde så meget leveret den retur, og enten købt den alm Golf 1.6 bluemotion.. Eller Passat variant 2.0 TDI
Lupo 1.2 TDI 3L fra 2005 sort... 701.000km med Aerotwin viskere.. Kopholder gl model.. Garmin 2595 LTM og grå stue.. Synet uden anmærkning 15/4-2013 og 27/4-2015-, 1-5-2017 og igen den 1-5-2019 20-5-2021 og nu 6-6 2023 Ellers intet xtra udstyr
VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023
VW Passat variant 2.0 TDI comfortline sort fra 2010 318.000km ny synet 7-11-2023